AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Vi møttes i går. Jeg syntes det gikk utrolig bra og samtalen gikk veldig lett. Vi har snakket veldig mye sammen før vi først møttes, så jeg følte meg veldig "trygg" på at vi skulle matche veldig bra - men samtidig vet man jo aldri. Vi møttes hjemme hos han. Planen var å dra ut å ta en kaffe/øl etter jobb, men det var dårlig vær og kaldt så han foreslo at jeg kunne komme til han å ta et glass vin, noe jeg også gjorde. Han skulle på jobb tidlig i dag, han spurte i går om jeg ville dra hjem eller ligge over, jeg var velkommen til å bli men måtte stå opp tidlig i dag for han skulle på jobb. Jeg ble igjen hos han til i dag, og vi endte opp med sex, og det skal også sies; jeg har aldri møtt noen jeg har hatt så god sex med - så jeg føler kanskje en stor del av min betatthets-følelse for han kommer litt av at vi hadde så god sex også. Men.. uansett - hva gjør jeg nå? Jeg kjenner jeg har lyst til å sende han en melding å bare snakke med han... Jeg vil ikke virke for masete og innpåsliten heller, i tillegg til at jeg faktisk sov over hos han i natt - på første date! Det har aldri skjedd meg før og nå trenger jeg litt råd på hvordan jeg skal gjøre dette fremover. Jeg vil gjerne møte han igjen! Og igjen. Og igjeeeen.... Anonymkode: feefc...e39
spinelli Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Høres jo ut som den klassiske "få deg til sengs"-daten. Dro hjem til han isteden for orginalplanene (å dra ut), og du kunne gjerne ligge over dersom du dro tidlig på morgenen. Gi det litt tid, og så kan du sende han en casual melding. Alt du gjør etterpå avhenger av hvordan han svarer og behandler deg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Man takker alltid for en date. Og jeg synes den som ble invitert er den som skal takke først. Så send en melding og si takk for en herlig natt. Det vil han sette pris på. Men vær også obs på at han kan forsvinne nå. Han fikk det han ville ha. Nå gjenstår det og se om han vil ha mer. Anonymkode: a10f7...946
lillsunshine Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Jeg ville ventet. Sendt en casual melding i kveld, takket for kvelden og kanskje også se hvordan han responderer og tar kontakt i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå