AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 McAfire kontra Norton? Det er igjen tid for å fornye mitt Norton-abo, men så ligger full McAfire gratis tilgjengelig via min bank. Hva har dere testet, hva bruker dere selv og er dere fornøyd med det? Anonymkode: 5cc71...b42
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Ingen som vet noe om dette? Anonymkode: 5cc71...b42
KaDust Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 (endret) Jeg foretrekker Norton fordi jeg synes den fjerner flere trusler enn andre antivirus-programmer. Hver gang jeg har gått fra et gratis antivirusprogram til Norton så har den funnet maaange trusler som den gratise ikke har funnet. Jeg pleier også å kjøre Kaspersky noen ganger (det er et slags OS som sjekker alle filene dine for virus eller andre farer, og den får sjekket ALT siden du ikke booter Windows). På de maskinene jeg har Norton har den aldri funnet noe, men på de jeg har kjørt andre virusprogrammer har den alltid funnet noe (og som regel ganske mye). Så jeg har bare sverget til Norton. Endret 21. mai 2016 av KaDust 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå