Gå til innhold

Backer ut hver gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til gutter og intimitet så freaker jeg litt ut. Hver gang jeg har noe på g med en fyr, så får jeg litt småpanikk enkelte ganger. Hvis han blir veldig klissete eller veldig in to me så backer jeg ut og vet ikke hvorfor. Det er så plagsomt, skulle ønske jeg var confident nok til å tillate meg å bli tatt på\likt. 

Hvordan kan jeg bli mer trygg? 

Jente 20. 

Anonymkode: 9a30c...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en drink og slapp av?

Skrevet

Finn noen som er mindre pågående.

AnonymBruker
Skrevet

Si fra at du ønsker å ta det rolig i starten. Enten er han typen som forstår, eller så er han ikke verdt deg.

Anonymkode: fe57c...653

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det ligger noe dypere bak, som seksuelt misbruk/overgrep, vil jeg råde deg til å snakke med en psykolog om dette, så du kan få hjelpe til å bearbeide det.

Anonymkode: f7bd8...062

AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde jeg også da jeg var yngre, ts, og egentlig gjør jeg det fortsatt. Jeg har funnet ut at jeg trenger mye tid for å virkelig tenne på noen (kanskje en time oppvarming), og friker ut om de presser meg. Jeg sier det som det er, at jeg får angst av det, og de bremser ned og gir meg tid. Om de ikke gjør det, så er de ikke interessante for meg. Har også hørt tilbake av noen menn at de er nervøse også, noe som ikke er så akseptert for menn å si. De skal liksom være så pågående, noe som er helt feil for noen.

Jeg var nærmere 30 da jeg fant ut at jeg virkelig ville ha sex med noen, og da var det veldig bra sex også. Før det så gikk jeg vel egentlig videre fordi jeg "egentlig burde jo like han på den måten" siden vi datet og sånn.
Hvis jeg skulle skrudd tiden tilbake nå, hadde jeg sagt nei mange flere ganger, og gjort det slutt heller enn å gå videre, for jeg ville det egentlig ikke, det var bare han som presset.

Kanskje det ikke er så naturlig for alle å ha mange sexpartnere, selv om det virker som "alle gjør det". Mulig du ikke har truffet "den rette", slik var det iallefall med meg. Det er ikke så ofte jeg møter noen jeg virkelig vil ha, men når jeg gjør det, så hører jeg at hver celle i kroppen min sier "ja", det er ikke til å ta feil av.

Anonymkode: 0eb8f...1a4

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det ligger noe dypere bak, som seksuelt misbruk/overgrep, vil jeg råde deg til å snakke med en psykolog om dette, så du kan få hjelpe til å bearbeide det.

Anonymkode: f7bd8...062

Har heldigvis ikke vært utsatt for noe slikt, er rett og slett veldig uerfaren når det kommer til sex. #jomfru

ts

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde jeg også da jeg var yngre, ts, og egentlig gjør jeg det fortsatt. Jeg har funnet ut at jeg trenger mye tid for å virkelig tenne på noen (kanskje en time oppvarming), og friker ut om de presser meg. Jeg sier det som det er, at jeg får angst av det, og de bremser ned og gir meg tid. Om de ikke gjør det, så er de ikke interessante for meg. Har også hørt tilbake av noen menn at de er nervøse også, noe som ikke er så akseptert for menn å si. De skal liksom være så pågående, noe som er helt feil for noen.

Jeg var nærmere 30 da jeg fant ut at jeg virkelig ville ha sex med noen, og da var det veldig bra sex også. Før det så gikk jeg vel egentlig videre fordi jeg "egentlig burde jo like han på den måten" siden vi datet og sånn.
Hvis jeg skulle skrudd tiden tilbake nå, hadde jeg sagt nei mange flere ganger, og gjort det slutt heller enn å gå videre, for jeg ville det egentlig ikke, det var bare han som presset.

Kanskje det ikke er så naturlig for alle å ha mange sexpartnere, selv om det virker som "alle gjør det". Mulig du ikke har truffet "den rette", slik var det iallefall med meg. Det er ikke så ofte jeg møter noen jeg virkelig vil ha, men når jeg gjør det, så hører jeg at hver celle i kroppen min sier "ja", det er ikke til å ta feil av.

Anonymkode: 0eb8f...1a4

Ja, du har nok rett..

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...