Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg har veldig tørrt og slitt hår, veldig skadet er den også. så var jeg inne på letsdeal og der hadde de sånn organic world sett med tre forskjellige typer oljer : 

KERATIN OIL

Brazilian Keratin Smoothing Therapy Hair Treatment Oil er en luksuriøs og lettvektig leave-in formel som inneholder keratin for å gjenoppbygge hårets opprinnelige struktur. Når håret er skadet vil håret miste glansen, være tørt og vanskelig å style. Keratinet reparerer skadene på hvert hårstrå og gir deg tilbake den sunne glansen.

COCONUT WATER

Organic World Coconut Water Hydration & Shine Weightless Hair Oil er en lettvektig olje som inneholder rikelig med naturlig, økologisk kokosolje. Dette er spesielt bra for dehydrert hår som "tørster" etter fuktighet. Kokosoljen gjør håret hydrert, blankt og silkemykt. 

ARGAN OIL

Argan Oil er kjent for sine mange bruksområder, og er like godt for tørr hud som hår! Oljen gir håret (og huden) næring, fukt og trekker raskt inn for et sunt og mykt resultat. Kan brukes i ansiktet, på kroppen og i håret. Er utmerket for de som sliter med eksem, tørr hud, arr, strekkmerker, rynker og ru hudtekstur.

det jeg lurer på er når jeg skal bruke dem og hvordan? skal det brukes samtidig? skal håret været tørket eller vått? kan noen hjelpe meg? 

takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...