Gå til innhold

Dere som har et barn, skulle dere heller hatt en Porsche 911?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er barnet bedre? 

Dersom dere har begge deler, ville dere heller hatt en til Porsche enn det ene barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: For et merkverdig spørsmål, ville selvfølgelig velge barnet mitt over alt annet. Hadde ikke byttet han bort for 100 biler. Elsker han overalt på jord, og det er mer enn god nok grunn for at sønnen min er bedre enn all verdens biler og penger.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Hvordan er barnet bedre? 

Dersom dere har begge deler, ville dere heller hatt en til Porsche enn det ene barnet?

Har man en Porsche er det ikke noe problem med å få både barn og en Porsche til. 

Både Panamera og Cayenne er fine familiebiler. 

AnonymBruker
Skrevet

Når ungene krangler i baksetet om å høre Elektrisk\Marcus og Martinius eller Nirvana, slår etter hverandre og synger bæsj til hverandre, så skulle jeg gledelig byttet dem mot en Porsche!

Anonymkode: a50b5...f25

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hverken barn eller en Porsche 911 :icon_frown:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt mer glede av barnet enn jeg hadde hatt av hvilken som helst bil. 

Enklere å vedlikeholde er hun også.

Lettere å holde ren.

Enklere å drifte (bruker samme drivstoff som meg selv).

Har riktig nok noe mer ulyd enn en nyere bil.

Men er langt mer underholdende å se på eller samtale med. 

Anonymkode: 38f12...c5a

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, stan skrev:

Har man en Porsche er det ikke noe problem med å få både barn og en Porsche til. 

Både Panamera og Cayenne er fine familiebiler. 

Cayenne har mer plast enn en Hyundai Accent.

Skrevet

Nei :P Barnet er bedre på alle måter. Det blir som å spørre hvordan barnet er bedre enn en meitemark for min del. Men så bryr jeg meg overhode ikke om bil heller da :fnise:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Cayenne har mer plast enn en Hyundai Accent.

Liker plast jeg. Dessuten er tysk plast mye dyrere enn den rimelige koreanske. 

Skrevet

Nei. 

Skrevet

Nei. De fleste foreldre velger bort sitt liv for barnet, så dette var et litt snodig spørsmål.

Skrevet

Nei, på ingen som helst måte. Og for en søkt problemstilling. Hvis du er ute etter om jeg heller ville hatt større økonomisk frihet enn å ha barn så spør om det da, og ikke konstruer opp en idiotisk problemstilling som du vet hva svaret vil bli på. 

Om hvis jeg later som om det var det siste du lurte på, om jeg heller ville valgt større økonomisk frihet enn barn om jeg fikk mulighet til å velge på nytt så er svaret fortsatt nei. Det går faktisk an å ha en godt betalt jobb og ha barn samtidig, uten at det går utover verken jobb eller barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor velge?

Jeg har råd til begge deler, men jeg liker ikke barn, og synes Porsche er en drittbil.

Jeg velger heller bort begge deler.

Anonymkode: aefa6...647

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor velge?

Jeg har råd til begge deler, men jeg liker ikke barn, og synes Porsche er en drittbil.

Jeg velger heller bort begge deler.

Anonymkode: aefa6...647

Dette er det beste svaret hitill. Takk.

Skrevet

Jeg forstår ikke hva jeg skal med en porsche..

Stygg, liten bil!

Det ene utelukker uansett ikke det andre.

Barn vokser for øvrig. De ender opp som oss....

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Hvordan er barnet bedre? 

Fordi biler ikke gjør deg glad. :) 

Anonymkode: d0223...323

Gjest Snuppi
Skrevet
15 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Hvordan er barnet bedre? 

Hadde byttet ut både mann og bikkje med en Tesla..... :sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke byttet ut en barn med en bil. Men det burde vært en ordning hvor en kunne bytte ut et barn med et annet. Noen av oss har barn som vi ikke er kompatible med. Å være alenefar for en jente på tretten, kan være veldig vanskelig fordi unge jenter trenger en person av samme kjønn å prate med. Da hadde det vært bedre å hatt en gutt. Her skulle det vært en slags bytteordning for barnas beste. Biler bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: e3d3f...df1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke byttet ut en barn med en bil. Men det burde vært en ordning hvor en kunne bytte ut et barn med et annet. Noen av oss har barn som vi ikke er kompatible med. Å være alenefar for en jente på tretten, kan være veldig vanskelig fordi unge jenter trenger en person av samme kjønn å prate med. Da hadde det vært bedre å hatt en gutt. Her skulle det vært en slags bytteordning for barnas beste. Biler bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: e3d3f...df1

Gjelder den påstanden for alenemødre som har unge gutter? Altså å påstå at det er bedre for guttens beste om de har en far de kan snakke med, istedet for en mor?

Anonymkode: a60e0...65f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder den påstanden for alenemødre som har unge gutter? Altså å påstå at det er bedre for guttens beste om de har en far de kan snakke med, istedet for en mor?

Anonymkode: a60e0...65f

JA! Hundre prosent. Hvis ikke ender vi opp med folk som Audun Lysbakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...