AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Her på Rema 1000 kan man bestille kaker, bla marsipankake. I anledning middagsselskap bestilte jeg en slik kake. Relativt dyrt også pluss det er et godt stykke å kjøre for å hente. Kommer hjem med kaken og skal sette den frem og den er frossen !!!!!! Den skulle serveres i selskap! Den er stivfrossen! Kjenner jeg ble mektig irritert. Mitt spørsmål er - ville dere klagd på dette ? Er jo relativt dyrt, koster meg i tid og penger å kjøre å hente. Pluss jeg serverte en frossen kake! Hvor flaut var ikke det?! Og vil påstå at den ( etter å ha tinet opp i et par timer ) ikke smakte noe særlig ..., dette var jo typisk nok eneste kake jeg hadde for servering ofså! Er jeg sær eller har jeg retr til å klsge ? Anonymkode: ac69a...a41
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Du skulle heller gått å kjøpt deg en kake på coop extra, de har denne uka for 29.90 Anonymkode: a5c63...eec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Om man ikke er lovd at kakene er ferske kan du egentlig ikke klage. Jeg aner ikke hvordan praksisen på disse bestillingskakene hos rema 1000 er. Enig i at det er kjedelig å betale masse penger og få en frossen marsipankake. Anonymkode: 429b4...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå