Gå til innhold

Marsipankake - frossen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her på Rema 1000 kan man bestille kaker, bla marsipankake. I anledning middagsselskap bestilte jeg en slik kake. Relativt dyrt også pluss det er et godt stykke å kjøre for å hente. 

Kommer hjem med kaken og skal sette den frem og den er frossen !!!!!! Den skulle serveres i selskap! Den er stivfrossen! Kjenner jeg ble mektig irritert. Mitt spørsmål er - ville dere klagd på dette ? Er jo relativt dyrt, koster meg i tid og penger å kjøre å hente. Pluss jeg serverte en frossen kake! Hvor flaut var ikke det?! Og vil påstå at den ( etter å ha tinet opp i et par timer ) ikke smakte noe særlig ..., dette var jo typisk nok eneste kake jeg hadde for servering ofså! Er jeg sær eller har jeg retr til å

klsge ? 

Anonymkode: ac69a...a41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle heller gått å kjøpt deg en kake på coop extra, de har denne uka for 29.90 :P 

Anonymkode: a5c63...eec

AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke er lovd at kakene er ferske kan du egentlig ikke klage. Jeg aner ikke hvordan praksisen på disse bestillingskakene hos rema 1000 er. Enig i at det er kjedelig å betale masse penger og få en frossen marsipankake. 

Anonymkode: 429b4...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...