AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Har til nå kun hatt Samsung, men begynner å bli lei av dårlig lagringsplass, dårlig batteri og at den klikker hele tiden. Nå har og skjermen knust. Orker ikke bruke mange tusen på ny mobil, eller binde meg til en skyhøy månedsregning. Kan man bytte batteri (rimelig) på en iphone 4s? Har aldri hatt iphone, vil gjerne prøve en, og kan få en gratis.. Eneste er at batteriet er visst dårlig. Ikke vet jeg om telefonen er så gammel at det er vits heller.. Anonymkode: 4ce67...7cd
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Vet ikke hvordan det er med 4S, me jeg byttet på min iPhone 5. Kostet meg rundt 500kr. Gjorde det på MyTrendyPhone i Oslo. Tok et kvarter, og batteriet var godt som nytt. Nå er det ca et halvt år siden jeg byttet, og det funker fremdeles bra. Anonymkode: 06eb2...e89
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har byttet batteri på en 4 selv. Var veldig enkelt. Unnagjort på kort tid. Kjøpte batteri og utstyr for å åpne telefonen på nett og så bare på noen videoer på youtube hvordan man skulle gjøre det. Anonymkode: 752b5...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå