AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #21 Skrevet 14. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette blir for teit! En penis som er veldig tykk egner seg best for store budeier som har født vaginalt flere ganger eller for kvinner i land som gjennomsnittlig har vide skjeder (Mellom Amerika og enkelte afrikanske land), Hvis ikke må man bruke mye glidemiddel og tid, Nå skal det også sies at enkelte kvinner tenner på veldig store peniser da... Jeg regner med at du enten er i kategorien "dame med vid skjede" eller mann som "er veldig stolt av sin tykke penis" og det er helt fint det Men både jeg og stort sett alle jenter jeg har diskutert dette med foretrekker en normal størrelse penis. Men heller litt tykkere enn litt lengre... Jeg er helt sikker på at menn har unødvendig mye komplekser for sine peniser. Det er kun hvis den er svært liten eller veldig stor at det kan ha noe å si for sex-gleden hos kvinnen. Mannens "sex-appeal" hvor god han er til å tenne henne, og hvordan han bruker penisen er myye viktigere. Hilsen en som har noen år bak seg, og som har prøvd ut de fleste størrelser... Anonymkode: 486e6...9ab Du sier det jo selv, heller litt tykkere. Tykkere som i ikke gjennomsnittlig tykkelse, der er de fleste enige Anonymkode: 79a70...df0
Gjest PetterPanne Skrevet 14. mai 2016 #22 Skrevet 14. mai 2016 (endret) Tror du misforstår. Det er spørsmål om hva som er mest foretrukket. Tykkelse eller lengden. Ikke hvor tykt eller hvor langt det skal være. Altså om kvinner foretrekker en gjennomsnittlig tykk penis fremfor enn gjennomsnittlig lang penis. At du liker menn over gjennomsnittet er bra for deg, men ikke representativt for alle. Skjønner heller ikke hvordan du kan trekke konklusjonen at flere vil ha tykkelse over gjennomsnittet? Hvor har de som har nevnt at de foretrekker tykkelse fremfor lengde nevnt noe om hvor tykt eller langt? Endret 14. mai 2016 av PetterPanne
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #23 Skrevet 14. mai 2016 7 timer siden, Sh999 skrev: Kommer helt an på hvordan de bruker den😉 Hvis de bruker den til å klaske deg i ansiktet. Best med en tjukk en, eller lang en? Anonymkode: d9c47...17a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #24 Skrevet 14. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de bruker den til å klaske deg i ansiktet. Best med en tjukk en, eller lang en? Anonymkode: d9c47...17a Det er da ingen normale menn som gjør det, vel? Anonymkode: 19073...070
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mai 2016 #25 Skrevet 14. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis den ikke er så tykk burde du bare holde deg unna kvinner. Er den over 13-14cm i omkrets så har du ikke noe bekymre deg noe for, mindre enn det blir dessverre litt i det minste laget for kvinner. Anonymkode: 79a70...df0 For DEG ja, men ikke for MEG. Jeg får best nytelse med de mindre 9 timer siden, FruKG skrev: Hvor mye du spruter. Har jeg lita fetisj for det som kommer ut. Må si meg enig i dette, elsker også spruten og sæden
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #26 Skrevet 14. mai 2016 Over 13-14?? Altså, håndleddet mitt er 14,5cm i omkrets! Det er jo svært å skulle ha inni seg Og det er hva noen mener at man minst må ha? Basert på målebåndet mitt tror jeg at det hadde blitt voldsomt for meg! 18 cm hadde jeg faktisk rygget unna, det er en halvliterflaske cola! Har dere egentlig sett på målebåndet dere som hiver ut av dere disse omkretsene? Eller sitter dere å gjetter? Anonymkode: 88a8c...522 1
Sh999 Skrevet 14. mai 2016 #27 Skrevet 14. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis de bruker den til å klaske deg i ansiktet. Best med en tjukk en, eller lang en? Anonymkode: d9c47...17a Spiller liten rolle om de har stor , tykk el lang hvis de er elendig i sengen! Men det er min mening, er jo veldig induvidiellt hva man liker!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #28 Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: For DEG ja, men ikke for MEG. Jeg får best nytelse med de mindre Må si meg enig i dette, elsker også spruten og sæden Er det da snakk om mengden og at man kan "skyte" langt? Har ofte fått høre at jeg har svært mye sperm, men har aldri fått med meg at det påvirker tenningen. Nå ble jeg litt nysgjerrig ☺ Anonymkode: b34e2...3d5
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mai 2016 #29 Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det da snakk om mengden og at man kan "skyte" langt? Har ofte fått høre at jeg har svært mye sperm, men har aldri fått med meg at det påvirker tenningen. Nå ble jeg litt nysgjerrig ☺ Anonymkode: b34e2...3d5 Nei trenger ikke å sprute langt, men elsker å se det komme og sæden. Veldig tennende
WayOverrated Skrevet 14. mai 2016 #30 Skrevet 14. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Over 13-14?? Altså, håndleddet mitt er 14,5cm i omkrets! Det er jo svært å skulle ha inni seg Og det er hva noen mener at man minst må ha? Basert på målebåndet mitt tror jeg at det hadde blitt voldsomt for meg! 18 cm hadde jeg faktisk rygget unna, det er en halvliterflaske cola! Har dere egentlig sett på målebåndet dere som hiver ut av dere disse omkretsene? Eller sitter dere å gjetter? Anonymkode: 88a8c...522 Har du veldig tynne håndledd? Kan ikke tro jeg har tykker penis enn ett håndledd!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #31 Skrevet 14. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Over 13-14?? Altså, håndleddet mitt er 14,5cm i omkrets! Det er jo svært å skulle ha inni seg Og det er hva noen mener at man minst må ha? Basert på målebåndet mitt tror jeg at det hadde blitt voldsomt for meg! 18 cm hadde jeg faktisk rygget unna, det er en halvliterflaske cola! Har dere egentlig sett på målebåndet dere som hiver ut av dere disse omkretsene? Eller sitter dere å gjetter? Anonymkode: 88a8c...522 Lengden på en korket 0,5 liters colaflaske, 23cm, og omkretsen på der en holder rundt, 18cm, stemmer godt det. Så volumet er som du sikkert resonnerer eeg frem til er over 0,5 liter, og 3X normal størrelse. Som nevnt for mye for enkelte. Det har vært kjipt når en gjerne likte damen(e) svært så godt. Så som de med små har en blitt flink til andre seksuelle ferdigheter enn bare inn og ut. Anonymkode: 36cc7...b00
Gjest FruKG Skrevet 14. mai 2016 #32 Skrevet 14. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det da snakk om mengden og at man kan "skyte" langt? Har ofte fått høre at jeg har svært mye sperm, men har aldri fått med meg at det påvirker tenningen. Nå ble jeg litt nysgjerrig ☺ Anonymkode: b34e2...3d5 For meg er det mengden som tenner meg. Ble nysgjerrig jeg også
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #33 Skrevet 14. mai 2016 13 timer siden, FruKG skrev: Hvor mye du spruter. Har jeg lita fetisj for det som kommer ut. Så du bryr deg ikke om penis-størrelse? Min penis er selv 13 cm lang og 14 cm tykk. Men synes selv at den er altfor liten.. Anonymkode: 6b7af...e8b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #34 Skrevet 14. mai 2016 4 timer siden, Mysticgirl skrev: For DEG ja, men ikke for MEG. Jeg får best nytelse med de mindre Må si meg enig i dette, elsker også spruten og sæden Du får best nytelse med mindre peniser? Min er 13 cm lang og 14 cm tykk. Synes selv den er altfor liten. Har du hatt sex med slike minismåe peniser før? Anonymkode: 6b7af...e8b
Gjest FruKG Skrevet 14. mai 2016 #35 Skrevet 14. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du bryr deg ikke om penis-størrelse? Min penis er selv 13 cm lang og 14 cm tykk. Men synes selv at den er altfor liten.. Anonymkode: 6b7af...e8b Det gjør jeg, men det er ikke så viktig så lenge den ikke er alt for liten, og du vet hvordan du skal bruke den Din høres ganske tykk ut.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #36 Skrevet 14. mai 2016 Tykkelse gir mer nytelse enn lengde. Jeg synes det er vondt å bli bunna, og jeg er ikke særlig "dyp", så i noen stillinger er min manns 19 centimeters altfor lang. Den har perfekt tykkelse, uten at jeg har målt den og kan si målene på den... Men det er klart, det finnes grenser for både hvor tykk/tynn og lang/kort en penis bør være for min del, for at det i det hele tatt skal gi nytelse eller alt annet enn nytelse... Anonymkode: a9337...c24
Hulderen Skrevet 14. mai 2016 #37 Skrevet 14. mai 2016 (endret) Jeg foretrekker lang og smal ... Det var litt satt på spissen. Lengden er ikke så nøye, der duger alt fra under middels til lang. Men tykkelsen er viktig. Den må ikke være for tykk, det blir bare vanskelig og smertefullt. Jeg er trang med gode skjedemuskler, så jeg vil ha en som er fra litt under gjennomsnittlig tykkelse og smalere. Endret 14. mai 2016 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #38 Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, WayOverrated skrev: Har du veldig tynne håndledd? Kan ikke tro jeg har tykker penis enn ett håndledd! Nei.. De ser da helt normale ut. Klokkereimer pleier å passe på nest innerste hakk. 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du bryr deg ikke om penis-størrelse? Min penis er selv 13 cm lang og 14 cm tykk. Men synes selv at den er altfor liten.. Anonymkode: 6b7af...e8b Det er ikke for lite. Anonymkode: 88a8c...522
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #39 Skrevet 14. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei.. De ser da helt normale ut. Klokkereimer pleier å passe på nest innerste hakk. Det er ikke for lite. Anonymkode: 88a8c...522 Hm? Syns du ikke det? 13 cm lang vil jeg selv si er lite da Anonymkode: 6b7af...e8b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #40 Skrevet 14. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm? Syns du ikke det? 13 cm lang vil jeg selv si er lite da Anonymkode: 6b7af...e8b Holder for meg. Har akkurat kontrollsjekket med målebånd! Og fortalt kjærsten om denne tråden, så han skal måle tykkelse senere når han er hard Anonymkode: 88a8c...522
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå