Gå til innhold

Hva er viktigst for dere damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lengden eller tykkelsen på penisen? Hadde en diskusjon med en kompis, men jeg mistenker at han mener det er lengden fordi det er det han har selv. Jeg har ikke så tjukk penis selv, men å ha lest et eller annet sted at tykkelsen faktisk er viktigst.

(Forutsatt at begge deler ikke alternativt er selvsagt, så en helt hypotetisk problemstilling altså)

Anonymkode: b3cca...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykkelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Tykkelsen er viktigst, men lengden spiller også en viss rolle. 

Anonymkode: 1d919...2af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den ikke er så tykk burde du bare holde deg unna kvinner. Er den over 13-14cm i omkrets så har du ikke noe bekymre deg noe for, mindre enn det blir dessverre litt i det minste laget for kvinner.

Anonymkode: 79a70...df0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den som penisen henger fast på. Er det god kvalitet der, så spiller tykkelse og lengde liten rolle

(med mindre den er 2 cm kort eller 40 cm lang, eller tynn som en blyant eller tykk som en 1,5 liters colaflaske)

Anonymkode: f7aed...dfe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som penisen henger fast på. Er det god kvalitet der, så spiller tykkelse og lengde liten rolle

(med mindre den er 2 cm kort eller 40 cm lang, eller tynn som en blyant eller tykk som en 1,5 liters colaflaske)

En penis med 12cm omkrets blir sett på som tynn som en blyant. En mann bør ha tykkere enn det, uansett hvem den henger på.

• Liker 1
Skrevet

Ingen av delene har så mye å si for min del. Det er hvordan han bruker den. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den ikke er så tykk burde du bare holde deg unna kvinner. Er den over 13-14cm i omkrets så har du ikke noe bekymre deg noe for, mindre enn det blir dessverre litt i det minste laget for kvinner.

Selv har jeg 17-18cm omkrets, men det der du påstår er ikke ok skrevet. Det finnes kvinner som trekker seg når det blir for tjukt. Det blir for stort slik at de ikke kan jobbe med det. Har opplevd kvinner som ikke mestrer og derfor blir det ikke samleie. BJ synes de er kult helt til kjeven blir mør, så det blir med ons. Så normal er ikke å forakte, damene som trakk seg var flotte de, men de var ikke laget for stor. Mennesker er forskjellige og det gjelder å finne sin match. Som i kampsport, det finnes ulike klasser, så det blir jevnere.

Anonymkode: 36cc7...b00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg 17-18cm omkrets, men det der du påstår er ikke ok skrevet. Det finnes kvinner som trekker seg når det blir for tjukt. Det blir for stort slik at de ikke kan jobbe med det. Har opplevd kvinner som ikke mestrer og derfor blir det ikke samleie. BJ synes de er kult helt til kjeven blir mør, så det blir med ons. Så normal er ikke å forakte, damene som trakk seg var flotte de, men de var ikke laget for stor. Mennesker er forskjellige og det gjelder å finne sin match. Som i kampsport, det finnes ulike klasser, så det blir jevnere.

Anonymkode: 36cc7...b00

17-18cm er ekstremt da, men tykkelse rundt snittet blir for tynt for de fleste kvinner. Midt i mellom snittet og tykkelsen din er mye diggere enn en tynn gjennomsnittlig en som man ikke kjenner i heletatt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En penis med 12cm omkrets blir sett på som tynn som en blyant. En mann bør ha tykkere enn det, uansett hvem den henger på.

Det er i såfall en veldig tykk blyant :lol:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

17-18cm er ekstremt da, men tykkelse rundt snittet blir for tynt for de fleste kvinner. Midt i mellom snittet og tykkelsen din er mye diggere enn en tynn gjennomsnittlig en som man ikke kjenner i heletatt

Du svarer for de fleste kvinner da, eller? Du får ikke svare for meg hvertfall. 

Anonymkode: 0b42e...653

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer for de fleste kvinner da, eller? Du får ikke svare for meg hvertfall. 

Anonymkode: 0b42e...653

Enten så har du ikke opplevd en god, feit pikk, eller så har du ikke opplevd det som "offisielt" blir ansett som gjennomsnittlig tykkelse og bare opplevd mannfolk med bra tykkelse (gjennomsnittlig for deg) :)

• Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

Hvor mye du spruter. Har jeg lita fetisj for det som kommer ut.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten så har du ikke opplevd en god, feit pikk, eller så har du ikke opplevd det som "offisielt" blir ansett som gjennomsnittlig tykkelse og bare opplevd mannfolk med bra tykkelse (gjennomsnittlig for deg) :)

Det var da svært som du skulle uttale deg på alle kvinners vegne, da. :roll:

Anonymkode: 19073...070

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da svært som du skulle uttale deg på alle kvinners vegne, da. :roll:

Anonymkode: 19073...070

Som du ser i tråden her allerede har flere kvinner sverget til tykkelse. Et mindretall bryr seg ikke, men jeg tror ikke de har opplevd det skikkelig store ennå. Burde virkelig prøves ut. Litt trist egentlig

AnonymBruker
Skrevet

Må være minst 22 cm lang og 15 i omkrets. 

Anonymkode: b8359...caf

AnonymBruker
Skrevet

:fart2: Dette blir for teit! En penis som er veldig tykk egner seg best for store budeier som har født vaginalt flere ganger eller for kvinner i land som gjennomsnittlig har vide skjeder (Mellom Amerika og enkelte afrikanske land), Hvis ikke må man bruke mye glidemiddel og tid, Nå skal det også sies at enkelte kvinner tenner på veldig store peniser da...

Jeg regner med at du enten er i kategorien "dame med vid skjede" eller mann som "er veldig stolt av sin tykke penis" og det er helt fint det :) Men både jeg og stort sett alle jenter jeg har diskutert dette med foretrekker en normal størrelse penis. Men heller litt tykkere enn litt lengre...

Jeg er helt sikker på at menn har unødvendig mye komplekser for sine peniser. Det er kun hvis den er svært liten eller veldig stor at det kan ha noe å si for sex-gleden hos kvinnen. Mannens "sex-appeal" hvor god han er til å tenne henne, og hvordan han bruker penisen er myye viktigere.

Hilsen en som har noen år bak seg, og som har prøvd ut de fleste størrelser...

Anonymkode: 486e6...9ab

• Liker 3
Skrevet

Lengden. Uten tvil. Da er man safe både når det kommer til gpunktet og bunning 

Skrevet

Kommer helt an på hvordan de bruker den😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...