AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Hei! Veldig usikker på hvor dette skulle postes, så bare flytt om det skulle være helt feil. Men jeg vil ta piercing i navlen. Kan jeg ta dette på dagen og gå på jobb på kvelden uten noen særlige plager? Eller er det veldig vondt/ubehagelig i ettertid? Anonymkode: 541e4...f83
Gjest FruKG Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Det var ikke noen plager etterpå når jeg tok piercing i navlen. Det gjorde litt vondt på kvelden, men det gikk fort over.
EventyrFredrik Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Nå har jeg ikke piercing i navlen, men å dra på jobb (du nevner riktignok ikke hva du jobber som) skal du da fint klare med en fersk navlepiercing - sålenge du ikke fikler borti eller lignende og lar det være i fred. Er du ekstra redd så kan du i verste fall ta et plaster over, men generelt er det bare viktig at det får være i fred. Lest at folk trener og danser o.l. samme dag som de tar navlepiercing, men det er vel kanskje ikke anbefalt. Klart, det kan være ømt på jobben, men ser ikke noe problem utifra dette. Spis godt og drikk mye vann, og gjerne ta piercingen tidlig på dagen hvis du skal på jobb på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå