AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Hvordan vil dere menn bli kurtisert? Hvordan skal vi kvinner vise at vi setter pris på dere? Selv er jeg den type kvinne som elsker å få blomster og andre små oppmerksomheter (ikke noe dyrt). Små hyggelig meldinger, kort sagt at han viser at han tenker på meg. Men det virker som menn er skrudd sammen litt annerledes? Får ikke helt den responsen jeg håper på på mine forsøk. Så hva liker dere? Sånn i den fasen hvor man dater, men ikke helt der at sexy undertøy m.m. er veldig naturlig liksom... Ikke med han her i alle fall, håpløs treg der.... Anonymkode: e5f40...543 1
ajarRun Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 En sixpack og pizza? Biff og blowjob? Finnes mange kombinasjoner som er ypperlig. Hva har du forsøkt? Liker mat, sprit, sigarer og venninnene/søstrene til min partner. Hva som er billigst varierer litt da. 2
Okapi Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Er vel ikke akkurat kurtisering, men vær tilgjengelig og positiv. Bli med på ting, foreslå ting, og hvis du må avvise fordi skal jobbe/treffe venner/er sliten, så foreslå en alternativ dag. Har fått nok av dating med folk som kanskje har tid mellom seks og åtte neste torsdag. Trenger ikke ting eller tjenester utover det, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Vel, det er litt historie her som gjør at han ikke vil rushe inn i noe. Har vært dypt såret. Han er interssert, men litt tilbakeholden og litt usikker på mine følelser tror jeg. Selv om han vet at jeg er i interessert. Og vi kjenner hverandre godt. Sexrelatert er ikke helt aktuelt her. Jeg har prøvd med litt romantisk hinting og småflørting på meldinger. Dårlig respons... Lagd middag til han m.m. Vi har det hyggelig sammen, men steget videre fra "venner" til noe mer tar tid. Selv om han sier at ham ønsker det. Så jeg vil gjerne vise han at jeg har de følelsene for han. Overbevise han. Men uten å skremme han også... Anonymkode: e5f40...543
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, det er litt historie her som gjør at han ikke vil rushe inn i noe. Har vært dypt såret. Han er interssert, men litt tilbakeholden og litt usikker på mine følelser tror jeg. Selv om han vet at jeg er i interessert. Og vi kjenner hverandre godt. Sexrelatert er ikke helt aktuelt her. Jeg har prøvd med litt romantisk hinting og småflørting på meldinger. Dårlig respons... Lagd middag til han m.m. Vi har det hyggelig sammen, men steget videre fra "venner" til noe mer tar tid. Selv om han sier at ham ønsker det. Så jeg vil gjerne vise han at jeg har de følelsene for han. Overbevise han. Men uten å skremme han også... Anonymkode: e5f40...543 Sikker på at han ikke bare holder deg varm mens han venter på noe annet? Anonymkode: 36d4b...472 3
Gjest Tasia Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 32 minutter siden, ambivalentReaction skrev: En sixpack og pizza? Biff og blowjob? Finnes mange kombinasjoner som er ypperlig. Hva har du forsøkt? Liker mat, sprit, sigarer og venninnene/søstrene til min partner. Hva som er billigst varierer litt da. Venninner og søstre til partneren din. Du hørtes sjarmerende ut.
Gjest Fox Mulder Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vil dere menn bli kurtisert? Hvordan skal vi kvinner vise at vi setter pris på dere? Selv er jeg den type kvinne som elsker å få blomster og andre små oppmerksomheter (ikke noe dyrt). Små hyggelig meldinger, kort sagt at han viser at han tenker på meg. Men det virker som menn er skrudd sammen litt annerledes? Får ikke helt den responsen jeg håper på på mine forsøk. Så hva liker dere? Sånn i den fasen hvor man dater, men ikke helt der at sexy undertøy m.m. er veldig naturlig liksom... Ikke med han her i alle fall, håpløs treg der.... Anonymkode: e5f40...543 En god klem
ajarRun Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, Tasia skrev: Venninner og søstre til partneren din. Du hørtes sjarmerende ut. Du er vel enebarn? Og jeg kan jo ikke alltid være like sjarmerende.
Gjest Tasia Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Du er vel enebarn? Og jeg kan jo ikke alltid være like sjarmerende. Nei, er ikke enebarn. Det er vel særs sjelden at du er veldig sjarmerende?
ajarRun Skrevet 13. mai 2016 #10 Skrevet 13. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tasia skrev: Nei, er ikke enebarn. Det er vel særs sjelden at du er veldig sjarmerende? Kun når nødvendig.
Gjest Tasia Skrevet 13. mai 2016 #11 Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Kun når nødvendig. Har mine tvil.
momo Skrevet 13. mai 2016 #12 Skrevet 13. mai 2016 Hjemmelaget kake, gjerne formet som et hjerte, og med hjertepynt. Lage et kort, hvor du skriver hvor mye du liker han. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #13 Skrevet 13. mai 2016 10 minutter siden, momo skrev: Hjemmelaget kake, gjerne formet som et hjerte, og med hjertepynt. Lage et kort, hvor du skriver hvor mye du liker han. Menn som liker søtt kliss? Anonymkode: a6f7d...619 1
ajarRun Skrevet 13. mai 2016 #14 Skrevet 13. mai 2016 11 minutter siden, Tasia skrev: Har mine tvil. Bare en måte å finne det ut på 2
Gjest Tasia Skrevet 13. mai 2016 #15 Skrevet 13. mai 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Bare en måte å finne det ut på Neh.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #16 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at han ikke bare holder deg varm mens han venter på noe annet? Anonymkode: 36d4b...472 Sikker kan man aldri være. Men det er en historie her som jeg ikke vil utdype som tilsier at det er lite sannsynlig. Anonymkode: e5f40...543
John_Felipe Skrevet 13. mai 2016 #17 Skrevet 13. mai 2016 Nå er alle menn forskjellige, men her er hva jeg hadde likt: Jeg elsker overraskelser, spenning og det ukjente. Ofte er en håndskrevet lapp med et par ord fra en jeg dater nok for å gjøre dagen min bra. Møt meg usminket! Jeg liker naturlig skjønnhet. + det oser selvtillit av damen om hun gjør det og det får meg til å like henne enda mer. Jeg elsker å lage mat, men det er kjempe deilig å få ferdiglagd middag/dessert/kake out of the blue noen ganger Det er xtra godt når man minst venter det. Om en date hadde bedt meg komme over for å lage mat med henne hadde jeg jubla " yeeey så koselig" men om jeg kom inn døra og alt var klart med koselig musikk i bakgrunnen så hadde jeg vært litt stum og gått tom for ord..... Hadde smilt hele kvelden og storkost meg! Jeg drømmer ofte om en ferdiglagd frokost på mandager, bare for en fin start på uken. Hadde satt stor pris på det. Trenger ikke å være no fancy, no enkelt å knaske på og en varm kaffe er alt jeg trenger. KIDNAPP MEG! Kast meg i bilen din og ta meg med til et flott sted, hvor som helst så lenge det er en jeg dater og er interessert i så spiller det ingen roller hvor vi drar! Liker den spenningen av hvor vi havner Jeg liker at den jeg dater leker, teaser og flørter på en morsom måte men også være Hard2get! Ik la meg få det som jeg vil, selv ikke et kyss! Det tenner alle plugger i meg, jeg blir gal,forvirret, irritert og helt vill etter den jeg dater. Selv om jeg er veldig rar, sta og gal, liker det meste og er med på det meste så er det ofte småting dere damer gjør som gjør at jeg faller helt pladask for dere! Kan sikkert komme med mer, men jeg virker allerede kjempe rar og gal for dere, vil ik gjøre det verre Lykke til ts <3 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #18 Skrevet 13. mai 2016 24 minutter siden, John_Felipe skrev: Nå er alle menn forskjellige, men her er hva jeg hadde likt: Jeg elsker overraskelser, spenning og det ukjente. Ofte er en håndskrevet lapp med et par ord fra en jeg dater nok for å gjøre dagen min bra. Møt meg usminket! Jeg liker naturlig skjønnhet. + det oser selvtillit av damen om hun gjør det og det får meg til å like henne enda mer. Jeg elsker å lage mat, men det er kjempe deilig å få ferdiglagd middag/dessert/kake out of the blue noen ganger Det er xtra godt når man minst venter det. Om en date hadde bedt meg komme over for å lage mat med henne hadde jeg jubla " yeeey så koselig" men om jeg kom inn døra og alt var klart med koselig musikk i bakgrunnen så hadde jeg vært litt stum og gått tom for ord..... Hadde smilt hele kvelden og storkost meg! Jeg drømmer ofte om en ferdiglagd frokost på mandager, bare for en fin start på uken. Hadde satt stor pris på det. Trenger ikke å være no fancy, no enkelt å knaske på og en varm kaffe er alt jeg trenger. KIDNAPP MEG! Kast meg i bilen din og ta meg med til et flott sted, hvor som helst så lenge det er en jeg dater og er interessert i så spiller det ingen roller hvor vi drar! Liker den spenningen av hvor vi havner Jeg liker at den jeg dater leker, teaser og flørter på en morsom måte men også være Hard2get! Ik la meg få det som jeg vil, selv ikke et kyss! Det tenner alle plugger i meg, jeg blir gal,forvirret, irritert og helt vill etter den jeg dater. Selv om jeg er veldig rar, sta og gal, liker det meste og er med på det meste så er det ofte småting dere damer gjør som gjør at jeg faller helt pladask for dere! Kan sikkert komme med mer, men jeg virker allerede kjempe rar og gal for dere, vil ik gjøre det verre Lykke til ts <3 Synes ikke det var rart i det hele tatt jeg. Det er jo stas å gjøre slikt for en man liker. Og like stas om han gjør slikt for meg. Anonymkode: a6f7d...619
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #19 Skrevet 13. mai 2016 28 minutter siden, John_Felipe skrev: Nå er alle menn forskjellige, men her er hva jeg hadde likt: Jeg elsker overraskelser, spenning og det ukjente. Ofte er en håndskrevet lapp med et par ord fra en jeg dater nok for å gjøre dagen min bra. Møt meg usminket! Jeg liker naturlig skjønnhet. + det oser selvtillit av damen om hun gjør det og det får meg til å like henne enda mer. Jeg elsker å lage mat, men det er kjempe deilig å få ferdiglagd middag/dessert/kake out of the blue noen ganger Det er xtra godt når man minst venter det. Om en date hadde bedt meg komme over for å lage mat med henne hadde jeg jubla " yeeey så koselig" men om jeg kom inn døra og alt var klart med koselig musikk i bakgrunnen så hadde jeg vært litt stum og gått tom for ord..... Hadde smilt hele kvelden og storkost meg! Jeg drømmer ofte om en ferdiglagd frokost på mandager, bare for en fin start på uken. Hadde satt stor pris på det. Trenger ikke å være no fancy, no enkelt å knaske på og en varm kaffe er alt jeg trenger. KIDNAPP MEG! Kast meg i bilen din og ta meg med til et flott sted, hvor som helst så lenge det er en jeg dater og er interessert i så spiller det ingen roller hvor vi drar! Liker den spenningen av hvor vi havner Jeg liker at den jeg dater leker, teaser og flørter på en morsom måte men også være Hard2get! Ik la meg få det som jeg vil, selv ikke et kyss! Det tenner alle plugger i meg, jeg blir gal,forvirret, irritert og helt vill etter den jeg dater. Selv om jeg er veldig rar, sta og gal, liker det meste og er med på det meste så er det ofte småting dere damer gjør som gjør at jeg faller helt pladask for dere! Kan sikkert komme med mer, men jeg virker allerede kjempe rar og gal for dere, vil ik gjøre det verre Lykke til ts <3 Ts her. Takk for gode tips! Du er ikke rar i det hele tatt! Kan virkelig like en mann som deg! <3 Anonymkode: e5f40...543 1
Gjest Minesveiper Skrevet 13. mai 2016 #20 Skrevet 13. mai 2016 Flørt med meg Bruk blikk, smil og berøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå