Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei!

Jeg blir feit av å spise 1300 kalorier. Min BMR er 1208.5 og da sier det seg selv at jeg blir kjempefeit hvis jeg hører på deg. Er sikker på at du er feit selv og prøver å få andre til å bli like feite.

Anonymkode: a5866...58b

Jeg synes det var fryktelig lavt. 1200 kcal for å opprettholde muskel- og fettvolum er seriøst svært lite.

Er du petite eller veldig lite aktiv av naturlige grunner?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

AB! Jeg kan ikke tenke meg noe mer deprimerende enn å spise vegetarpizza alene. Og det har jo ingen nyttig næring (bortsett fra osten).

Hva? Jeg ble moderert? For å si at du kan bestille med kjøtt! Kjøtt er visst så mangt her inne :) haha.. kanskje de moderer igjen nå?

Anonymkode: 3e8a4...6b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Ja, om det bare var en kvinne i mitt liv for å lage meg varme og næringsrike kalorifattige middager. Kanskje en vegetarianer (grønnsaker har nesten ikke kalorier) eller noe. Mon tro hvor man finner en slik.

Finne en kvinne som er så desperat at hun er villig til å ta vare på, og lage mat til, en stakkarslig fyr som ikke greier gjøre det selv? Noen som tror at han blir utfordret til å lage mat i vannkoker fordi noen stiller kritiske spørsmål? En bedreviter med usedvanlig dårlig allmennkunnskaper?

Tror de sluttet å produsere slike damer for en del tiår siden.

Anonymkode: 4d221...55c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...