Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg spist en liter med Styrk Sjokolademelk fra Tine, 4 knekkebrød med makrell i tomat (grove og hele pakken med makrell i tomat) og en halvliter Carlsberg.

Jeg synes dette kostholdet har vært helt fint, og det er kun 1309 kalorier. Angrer litt på at jeg ikke droppet litt av knekkebrødene så jeg kunne drukket mer øl da.

Gjest Tasia
Skrevet

Muligens litt kjedelig i lengden uten sunne og varierte varmmåltider? 

AnonymBruker
Skrevet

1300 kalorier daglig, klart det! Jeg har nesten problemer med å nå opp til 1300 og ligger ofte under

Anonymkode: 3198f...c44

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Tasia skrev:

Muligens litt kjedelig i lengden uten sunne og varierte varmmåltider? 

Ja, om det bare var en kvinne i mitt liv for å lage meg varme og næringsrike kalorifattige middager. Kanskje en vegetarianer (grønnsaker har nesten ikke kalorier) eller noe. Mon tro hvor man finner en slik.

Gjest Tasia
Skrevet
5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ja, om det bare var en kvinne i mitt liv for å lage meg varme og næringsrike kalorifattige middager. Kanskje en vegetarianer (grønnsaker har nesten ikke kalorier) eller noe. Mon tro hvor man finner en slik.

Nei, si det du 

Skrevet
9 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

I dag har jeg spist en liter med Styrk Sjokolademelk fra Tine, 4 knekkebrød med makrell i tomat (grove og hele pakken med makrell i tomat) og en halvliter Carlsberg.

Jeg synes dette kostholdet har vært helt fint, og det er kun 1309 kalorier. Angrer litt på at jeg ikke droppet litt av knekkebrødene så jeg kunne drukket mer øl da.

Spiste du sjokolademelken med skje, eller kan man bruke kniv og gaffel? 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, urenluren skrev:

Spiste du sjokolademelken med skje, eller kan man bruke kniv og gaffel? 

Påstår du at man må bruke bestikk for å spise? Forskjellen på spising og drikking er ikke bruk av redskap, det er om man tygger eller ikke. Jeg tygde.

AnonymBruker
Skrevet

Tygge sjokolademelk? Da tror jeg kanskje den har stått litt vel lenge. Vellagret melk? Omnom. 

Ingen problem å leve slik. Du vil antagelig bli en anemisk slappfisk men du dør ikke. 

Anonymkode: 7d5a2...ec2

• Liker 2
Gjest Evans
Skrevet
12 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

På "grønn glede"? 

Så klart går det fint å leve på 1300 kcal. Du kan plotte inn gode varmretter der også, og velger du litt annerledes enn du har gjort i dag får du til både "normal" frokost, lunsj, middag og kvelds - samt en øl. 

Skrevet
1 minutt siden, Evans skrev:

På "grønn glede"? 

Så klart går det fint å leve på 1300 kcal. Du kan plotte inn gode varmretter der også, og velger du litt annerledes enn du har gjort i dag får du til både "normal" frokost, lunsj, middag og kvelds - samt en øl. 

På søndag skal jeg lage lapskaus og lasagne i vannkokeren min, da får jeg varme måltid.

Gjest Evans
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

På søndag skal jeg lage lapskaus og lasagne i vannkokeren min, da får jeg varme måltid.

Ai, lapskaus i vannkokeren? Håper du har en vannkoker til lapskaus og en til tevann. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Evans skrev:

Ai, lapskaus i vannkokeren? Håper du har en vannkoker til lapskaus og en til tevann. 

Jeg bruker formfett for å smøre den og jeg skal flytte så jeg kan ødelegge en god del av tingene jeg har her.

Gjest Evans
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg bruker formfett for å smøre den og jeg skal flytte så jeg kan ødelegge en god del av tingene jeg har her.

Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg måtte leve på 1300 kalorier ville jeg spist råkostsalat og drukket øl, tror jeg. Hvis jeg ble lei av øl noen dager ville jeg spist fisk og råkost, helt til jeg ikke var lei lenger. Dette kostholdet tror jeg fungerer supert, vurderer sterkt å sende inn dietten til "Hjemmet", de har helt sikkert behov for en ny diett de kan reklamere for på forsiden av bladet sitt.

Anonymkode: a0392...1ba

Skrevet

Helt enig! Det er utrolig hvor mye 1300 kan være om man er smart med matvalget. Grove brød med mye fiber på morgningen holder deg mett i flere timer! Det samme gjør proteinrik mat som kylling og nøtter. I tillegg kan man bare kjøre på med brokkoli, gulrøtter og champignon til middagen. Kalorifattige desserter som mager kesam med frossne bær eller bakte bananer med litt kanel servert med yoghurt er himmelsk! Litt research gjør susen. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Men seriøst A.R., kanskje bestille en veggis-pizza etter en dag på makrell i tomat?

Anonymkode: 3e8a4...6b5

Endret av Bond
Skrevet

1300 er ikke noe problem for meg, men nå er jeg liten og tynn da, så skal ikke mer enn 15-16 00 til for meg å holde vekten. Å kutte inntaket med 2-300 er 0 problem :) 

Skrevet (endret)

AB! Jeg kan ikke tenke meg noe mer deprimerende enn å spise vegetarpizza alene. Og det har jo ingen nyttig næring (bortsett fra osten).

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men seriøst A.R., kanskje bestille en veggis-pizza etter en dag på makrell i tomat?

Anonymkode: 3e8a4...6b5

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Jeg blir feit av å spise 1300 kalorier. Min BMR er 1208.5 og da sier det seg selv at jeg blir kjempefeit hvis jeg hører på deg. Er sikker på at du er feit selv og prøver å få andre til å bli like feite.

Anonymkode: a5866...58b

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner, samt svar. 

Bond, forumansvarlig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...