Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er litt usikker nøyaktig hvilken dag jeg hadde eggløsning, men regner med at det er en lang uke siden, rundt 10 dager. Hadde også samleie på det tidspunktet. Ivrig som jeg er greier jeg ikke vente med å teste, og kjøpte en g-test fra Boots Apotek i går. Den viste et så svakt kryss at det egentlig ikke var mulig å se det... Tok en ny i dag, og denne var bittelitt sterkere, etter ca 1-2 minutter.
Det jeg lurer på er om det egentlig er mulig å få positivt så tidlig? Kan det være skyggestreker på begge to?? Tok ingen av dem på morgenurin da, hadde jo egentlig planer om å vente et par dager til.
Ser jo selv at den egentlig ser negativ ut, (synes bedre på mobilskjerm), men både samboeren min og jeg ser det "mystiske plusstegnet".

.....merker jeg blir litt gæren av prøving..... hehe 

..13181204_10207964399701703_937771296_n.jpg

Anonymkode: 56433...293

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig, men etter min erfaring så gir boots sin skyggestreker.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går an å få positiv test så tidlig. Da er gjerne streken svak også. 

Jeg kan dessverre ikke si at jeg ser noen kryss på bildet du har lagt ut, men du kan jo ta en digital test om noen dager? :)

Lykke til! 

Anonymkode: caa5b...a9a

Skrevet

Jeg fikk en supersvak positiv 10 dager etter el! Streken syntes såvidt i godt lys, og var nesten umulig å ta bilde av. Selv om jeg ikke kan se noen strek på bildet ditt, så er det fullt mulig at den er positiv om dere ser streken.

Krysser fingrene :)

Skrevet

Jeg fikk også supersvak test 9-10 dager etter EL sist:-)

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt mulig! Hadde klart synlig strek 10 dpo sist. Kjente murringer fra 6dpo hvilket jeg aldri ellers har før mensdagen, så festet seg tidlig antagelig. Første gang hadde jeg knapt synlig på ikm, og tempdipp som kan indikere festing 11 dpo. Så alt avhenger av når egget festet seg, hvilket normalt skjer mellom 5 og 12 dpo. 

Anonymkode: f1dad...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...