AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Hvis dere får en melding på facebook, men svarer etter to-tre dager, beklager dere sent svar da, eller bare svarer dere helt vanlig? Anonymkode: a569a...cd2
KaDust Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Svarer helt vanlig. Gidder ikke beklage meg uten at jeg har gjort noe galt. Jeg svarer når jeg kan, og det er ingenting å beklage mener nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Det kommer ann på, jeg har noen folk som jeg har hatt chatten med en av meg eller de har tatt praten med meg, og vi sagt ifra til hverandre at det hender at vi bruker lengre tid på snakke, men folk jeg ikke kjenner så godt,så synes jeg det er greit ,så keg beklager for sent svar, synes det er høflig, og da ender stort sett med 2 setninger om at det er ok å bruke langt tid. Og så trenger man ikke lengre å gjøre det. Litt det samme om du er 10 min sent ute for å møte en venninne,man sier sorry. For å være høflig og at man har respekt for andres tid. Men jeg blir ikke sur eller irriterrt hvis de ikke gjør det,men min erfaring er at stort sett sier folk beklager/sorry Og nå for tiden er det litt teit med en dårlig unskylding om at man ikke har tid, da man kan se hele tiden og hvor mange ganger personen er pålogget. Så da tenker jeg også at det er greit å droppe unskyldningen om man ikke hadde tid, for det vet den andre personen er enn blank løgn, hvis da du ikke har vært pålogget da Anonymkode: 3c787...41c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå