AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Når man skrur på vannet i dusjen er det lett å bli stående en litt lengre stund enn det jeg planlegger før jeg går inn i dusjen. Jeg skyller altid håret i kaldt vann da. Men gjør varmt vann noe mot håret eller huden? Anonymkode: 443ec...163
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Hvorfor slår du på vannet FØR du går i dusjen? Anonymkode: bcc8b...7c3
hironakamura Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slår du på vannet FØR du går i dusjen? Anonymkode: bcc8b...7c3 Det er vel ikke det TS skriver? Huden min blir tørr av for mye varmt vann eller for mye vann generelt. Håret tar også skade hvis vannet er for varmt, man skal vel helst bruke så kaldt vann man orker. Men hvem gidder det da? Det er jo så deilig med en lang, varm dusj. Det hjelper hvertfall at du skyller håret i kaldt vann før du avslutter, da lukker du skjellaget og håret er ikke like utsatt for skade etterpå:)
ajarRun Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slår du på vannet FØR du går i dusjen? Anonymkode: bcc8b...7c3 Jeg bruker å skru den på 10-15 minutter før jeg dusjer slik at veggen blir varm. Hater kald vegg.
Gjest Uhumskheter Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man skrur på vannet i dusjen er det lett å bli stående en litt lengre stund enn det jeg planlegger før jeg går inn i dusjen. Jeg skyller altid håret i kaldt vann da. Men gjør varmt vann noe mot håret eller huden? Anonymkode: 443ec...163 Varmt vann tørker deg ut. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slår du på vannet FØR du går i dusjen? Anonymkode: bcc8b...7c3 Jeg gjør alltid det, gidder ikke stå å hutre inni dusjen den tiden den bruker på å bli varm.
globalagogo Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slår du på vannet FØR du går i dusjen? Anonymkode: bcc8b...7c3 Hvorfor svarer du FØR du tenker? 1 time siden, ambivalentReaction skrev: Jeg bruker å skru den på 10-15 minutter før jeg dusjer slik at veggen blir varm. Hater kald vegg. Mener du virkelig dette? Skal det ikke stå sekunder? Kan ikke la dusjen stå på et kvarter før man faktisk bruker den, nei? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå