AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Vi skal ha musserende vin og jordbær på 17. mai. Men problemet er at jeg må kjøpe jordbærene på lørdag pga pinsen. Vil de holde seg til 17. mai? Hva er best måte å oppbevare dem på? Anonymkode: a31e6...cc0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Om du bor i østlandet så bruk https://www.marked.no de levere alle dager, uansett helligdager. 39kr for å få varene levert på døra. 0kr hvis du henter varene på et leveringspunkt Anonymkode: b8ff2...1f2
GammelKaktus Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Jeg skal kjøpe alle bærene vi skal ha i morgen, legge de i kjøleskapet og håpe på det beste.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Sjekk bærene når du kjøper dem, viktig at du går igjennom og tar ut eventuelle myke bær. Putt litt tørkepapir nedi kurven/boksen og oppbevar dem i grønnsaksskuffen i kjøleskapet. Jeg handler en gang i uka og spiser jordbær til frokost hver dag, det går helt fint. Anonymkode: 6b9a0...4b0
Purple Basil Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Rema holder visst åpent i helgen og på mandag, men er ikke sikker på hvordan bærutvalget kommer til å bli.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 11 timer siden, Purple Basil skrev: Rema holder visst åpent i helgen og på mandag, men er ikke sikker på hvordan bærutvalget kommer til å bli. Bærene til rema er nok like gammle på søndag som om du kjøper dem i dag. Får ikke levering på helligdager. Anonymkode: 7d900...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå