Butter Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Skal lage rømmegrøt til 17mai og har litt lite melk, men har nok mandelmel hjemme. Funker det? Jeg har vanlig seterrømme.
Gjest Sly Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Rømmegrøt med mandelsmak? Det hørtes litt rart ut. Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det vil smake. Kan du ikke kjøpe vanlig melk?
Fredsmegleren Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Ja, vil tro at det skal fungere. Dersom du er usikker på forholdet kan du sikkert google fram en oppskrift på vegansk rømmegrøt og se hvor mye plantemelk melk de bruker der
Butter Skrevet 13. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, Sly skrev: Rømmegrøt med mandelsmak? Det hørtes litt rart ut. Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det vil smake. Kan du ikke kjøpe vanlig melk? Det smaker jo ikke akkurat mandel da. Bor langt unna butikk, så vil helst slippe.
Butter Skrevet 13. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2016 4 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Ja, vil tro at det skal fungere. Dersom du er usikker på forholdet kan du sikkert google fram en oppskrift på vegansk rømmegrøt og se hvor mye plantemelk melk de bruker der Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå