Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som er på tinder, sier at de drikker, røyker, fester og at barna ikke holder henne tilbake?

Er det ikke ganske sørgelig at noen barn blir oppdratt av slike mødre?

Anonymkode: f1502...7b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner eier ikke selvinnsikt eller skam.

De vil gjerne ha det beste av to verdener. Tilfeldig sex og så penger fra barnefar og en unge for sosial status.

Virkelig avskum

Anonymkode: 92679...9c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel like vanlig at fedrene til samme barna er på Tinder, fester og lever som før?

Det er generelt synd at mange barn vokser opp i splittede hjem, men slik er det dessverre blitt. 

Anonymkode: e929c...d1a

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som er på tinder, sier at de drikker, røyker, fester og at barna ikke holder henne tilbake?

Er det ikke ganske sørgelig at noen barn blir oppdratt av slike mødre?

Anonymkode: f1502...7b5

Enn fedrene som røyker, drikker, fester og ikke lar statusen som far holde dem tilbake? er det ikke feil på dem?

Gjest Lunasama
Skrevet

Det jeg ikke liker er fedre som ikke gidder å engasjere seg i barnas liv og gir alt ansvar til mødrene. Også liker jeg ikke de mødre som enten kun vil bli forsørget eller skal ha full barnebidrag og ulike særordninger og nekte menn å se barna kun for å få mer penger fra Nav eller hevne seg på mannen.

Skrevet

Men har dere tenkt på at barna har en far? 

Når jeg ikke har barna ( annenhver helg) så tillater jeg meg selv en fest om jeg ønsker. Er sosial med venner, drar på helgetur med venninder, fjellet, eller hva jeg måtte ønske! 

Betyr jo ikke at jeg driter  i barna!  Men tror alle har godt av å komme seg ut av husets fire vegger. Og barna ER jo ikke ett hinder, for at en skal kunne ha det gøy! En må bare planlegge litt, og legge planene til den tiden barna er hos far ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, dette er så sykt irriterende. Jeg er selv en av disse såkalte "alenemødrene" som "fester hver helg" ifølge enkelte. Jeg og faren til barnet gikk fra hverandre for noen år tilbake og dermed har vi delt omsorg. Det vil si at livet mitt er veldig todelt. En uke har jeg barn og er mamma på heltid, den neste er barnet hos far og jeg er plutselig helt alene. Da kan jeg nok finne på å ta meg en tur ut ja, barnet mitt er jo hos pappa, så om jeg sitter hjemme i sofaen og strikker eller er ute å drikker noen glass vin og koser meg, evnt drar på en Tinder date - barnet mitt merker ikke forskjellen.

Det skal forøvrig sies at pappaen til barnet også har vært på Tinder dater, hatt tilfeldig sex, tatt noen øl osv når han har "barnefri" uke. Men vi hører aldri noen kritisere om "alenefedrene" som er på fylla og "er billige".

Og av en eller annen grunn tror mange at alenemødre HÅVER inn penger. Jeg syntes mange bør rett og slett skamme seg, de er så fulle av fordommer at det er kvalmt. 

Ja, det er synd at mange barn vokser opp med mor og far som ikke lenger er sammen, men dette er ikke noe nytt fenomen, og jeg vet at barnet mitt har det bedre slik med to glade og fornøyde foreldre med ekstra mye overskudd til barnet, enn å bo sammen med to som er ulykkelige sammen.

Anonymkode: 9df1f...4f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...