AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Jeg kom ved en tilfeldighet over denne siden. http://www.kilonga.no/ Jeg er i utgangspunktet skeptisk til utenlandskbroderte bunader, men dersom dere uansett har tenkt å få broderjobben utført utenlands håper jeg der vil vurdere denne bedriften. Jeg har ikke selv erfaring med den, men jeg liker tanken bak, og at en del av overskuddet investeres i en skole for vanskeligstilte barn. De monterer ikke bunad, men tilbyr kun de broderte delene av bunaden. Anonymkode: 254c8...00c 1
stan Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Bunaden min ble sydd av flinke asiatiske damer her i Norge. Samme hva det er, finner du en asiat som gjør det bedre.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Oi, her ble jeg faktisk litt imponert. Jeg har vært skeptisk til å få sydd ting i utlandet mye på grunn av situasjoenene til de som jobber med dette. Men dette virket jo bra! Håper virkelig det ikke er lureri. Nå har jeg bunad, men det er et fint tiltak om noen trenger en bunad men ikke har råd til husfliden her hjemme Anonymkode: 8a5b2...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå