AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Og kan dere som gidder lese teksten om boligen også? Det er noe jeg ikke skjønner.På baderommet i første etasje ble det målt forhøyede verdier i dusjsonen? Dette skjønner jeg ikke hva vil si.http://m.finn.no/rea...nnkode=75806065 Anonymkode: a56ac...a3b
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 det vil vel si at verdinivået ikke var helt på "normalen", feks sopp eller mugg kan være tilfellet.. men kanskje ikke noe alvorlig siden de ikke har skrevet om de fant noe av delene.. Anonymkode: c3304...dc9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 "Forhøyede verdier i dusjsonen" betyr at det er fukt der. Anonymkode: 7f0a4...988 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Var litt rart at det var fukt der, siden det står at det er et dusjhjørne. Kanskje de mener fliser på vegg, og kun skyvedører? Et dusjkabinett skulle jo ha holdt fukten ute.... Kan også være at kabinett er satt inn i etterkant av fuktskader ? Eller rett og slett at noen nylig har dusjet der ? Du bør spørre og grave. Å renovere bad er ikke billig !! Anonymkode: 42bea...939
Leo Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var litt rart at det var fukt der, siden det står at det er et dusjhjørne. Kanskje de mener fliser på vegg, og kun skyvedører? Et dusjkabinett skulle jo ha holdt fukten ute.... Kan også være at kabinett er satt inn i etterkant av fuktskader ? Eller rett og slett at noen nylig har dusjet der ? Du bør spørre og grave. Å renovere bad er ikke billig !! Anonymkode: 42bea...939 Et dusjhjørne er ikke det samme som et dusjkabinett. Og hvis du ser på bildene så er det nettopp glassvegger og skyvedører det er snakk om. Og der hvor det dusjes rett på flisene vil det være fukt igjen bl.a. i fugene hvis det ikke er så lenge siden noen har dusjet der.
melatonin Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har ikke peil på fukt og slikt. Men koselig hus! Veldig standard både ute og inne, men der er jo lett å sette sitt eget preg på det da! Så nytt og pent ut.
2shy Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og kan dere som gidder lese teksten om boligen også? Det er noe jeg ikke skjønner.På baderommet i første etasje ble det målt forhøyede verdier i dusjsonen? Dette skjønner jeg ikke hva vil si.http://m.finn.no/rea...nnkode=75806065 Anonymkode: a56ac...a3b Som andre har forklart, så betyr dette at det er målt fukt utover normalen i dusjsonen. Jeg ville ringt taktsmannen og hørt om han tror dette skyldes nylig dusjing, eller om dette kan innebære at det kan være fukt under flis. Er det membran? Isåfall, kan det være utettheter? Det beste er å snakke med takstmann direkte for å få et innblikk i hva det kan innebære for deg som kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå