Xavana Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 (endret) Jeg har helt dilla på brudekjoler, men synes ikke det er så stas å se på modellbilder. Vil heller se dem på ekte bruder med blomster og det hele! Så vil dere vise meg bilder fra bryllup der du var brud eller gjest? Fortell gjerne hvorfor du valgte kjolen din og hva du tenker om den i ettertid. Skriv gjerne hvilket år bryllupet var også; gøy å se hvordan trendene endrer seg :-) NB! Husk å poste som anonym å ikke du avslører nicket ditt. Endret 13. mai 2016 av Xavana 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Du kan jo lage et Gallereel album og deretter link, så kan de som vil legge ut bilde av kjolen sin heller legge ut der enn her. Litt risk for å bli gjenkjent her hehe =) ( www.gallereel.com om du ikke har appen) Anonymkode: 39ef2...de5
Sulosi Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo lage et Gallereel album og deretter link, så kan de som vil legge ut bilde av kjolen sin heller legge ut der enn her. Litt risk for å bli gjenkjent her hehe =) ( www.gallereel.com om du ikke har appen) Anonymkode: 39ef2...de5 I så fall skal jeg legge inn ett bilde.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Har du laget album nå @Xavana ? Anonymkode: 39ef2...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå