Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal egentlig ikke ha eggløsning før på søndag, eller mandag. Pleier å få eggløsning på dag 14, 15 eller 16 aldri tidligere. Nå er eggløsningstesten positiv på dag 12, for denne er positiv eller? Kan eggløsningstester være positiv to dager før eggløsningen? Håper ikke eggløsningen er idag, for da har vi gått av den for denne gang. I mindre det er en sædcelle som har overlevd i 6 dager 🙊 ble litt stressa her nå, synd mannen ikke er hjemme nå. 

image.jpg

Anonymkode: 4c495...72b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke 100% positiv ut, men tilnærmet Og eggløsning kommer oftest ilke samme dag som posiyiv test men 24-48 timer etter som gir eggløsning lørdag/søndag. 

Ikke uvanlig at eggløsning plutselig endres noen dager. Eggløsningstest er derfor lurt for nettopp de syklusene

Anonymkode: 99be1...4e0

Gjest Sisti
Skrevet

Eggløsningstest er positiv 1-3 døgn før faktisk eggløsning, så dette høres jo helt normalt ut. 

Skrevet

Den ville jeg sagt er positiv.. Sikkert forskjell på tester og folk, jeg fikk aldri i nærheten like sterk strek, men gravid ble jeg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Skal ta en test til imorgen tilig å se om den fortsatt blir positiv, Satser på at el ikke var igår. Viste ikke at el testen kunne være positiv i opptill 2 dager før, så greit å få vite mer enn det jeg visste da, og ikke miste forhåpninger for denne mnd.

Gjest Sisti
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Skal ta en test til imorgen tilig å se om den fortsatt blir positiv, Satser på at el ikke var igår. Viste ikke at el testen kunne være positiv i opptill 2 dager før, så greit å få vite mer enn det jeg visste da, og ikke miste forhåpninger for denne mnd.

Selv om testen blir negativ i morgen betyr det ikke at EL har vært. Testen blir ofte positiv og så negativ igjen FØR eggløsning. 

Les bruksanvisningen - der står det nok at positiv test = du vil få EL om 24-48 (72 for noen) timer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...