AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Hei folkens! Er det noen der ute som kan anbefale meg en bra klarsynt i Oslo- området ? Anonymkode: 66c81...d1a
Ardenus Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Hvis du er ute etter å bli lurt trill rundt og betale mye penger for det samtidig, kan du bare sette inn pengene på min konto i steden, da jeg trenger penger og kan godt fortelle deg at du har mista noen i nær familie som du tenker ofte på, du kommer også til å få en bedre jobb om ikke så alt for mange år, kanskje heter noen i familien din noe som begynner på a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-x-æ-ø-å ? Også kommer du til å vinne på lotto innen 10år. 4
Lauge Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 35 minutter siden, Ardenus skrev: Hvis du er ute etter å bli lurt trill rundt og betale mye penger for det samtidig, kan du bare sette inn pengene på min konto i steden, da jeg trenger penger og kan godt fortelle deg at du har mista noen i nær familie som du tenker ofte på, du kommer også til å få en bedre jobb om ikke så alt for mange år, kanskje heter noen i familien din noe som begynner på a-b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-x-æ-ø-å ? Også kommer du til å vinne på lotto innen 10år. 😂😂
Gjest 2Bhonest Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 (endret) En klarsynt tar kontakt med deg, så du trenger ikke. En klarsynt skal jo vite hvem som trenger hjelp. Endret 13. mai 2016 av 2Bhonest
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Skal du besøke eller ringe ? Anonymkode: a534f...4a2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Spaaportal.com Hun her er det i allefall flere bloggere som har anbefalt (bla. sophie elise, komikerfrue og pilotfrue). Visstnok uten at det er reklame/annonse, kun anbefaling fordi hun har fortalt dem ting som er privat og som de aldri har delt med noen. Spår i kaffegrut og tarot i alle fall. Anonymkode: c896a...59c
Ardenus Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spaaportal.com Hun her er det i allefall flere bloggere som har anbefalt (bla. sophie elise, komikerfrue og pilotfrue). Visstnok uten at det er reklame/annonse, kun anbefaling fordi hun har fortalt dem ting som er privat og som de aldri har delt med noen. Spår i kaffegrut og tarot i alle fall. Anonymkode: c896a...59c denne spådama har sikkert ikke lest bloggen dems og lest mellom linjene...
Gjest simsam Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Spaaportal.com Hun her er det i allefall flere bloggere som har anbefalt (bla. sophie elise, komikerfrue og pilotfrue). Visstnok uten at det er reklame/annonse, kun anbefaling fordi hun har fortalt dem ting som er privat og som de aldri har delt med noen. Spår i kaffegrut og tarot i alle fall. Anonymkode: c896a...59c Stoler ikke på det bloggere anbefaler, de er kjøpt og betalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå