Gå til innhold

Lei av å bli avvist, føler meg mislykket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som føler seg mislykket etter å bli avvist gang på gang? Har datet mange jenter de siste 2 åra, noen via nettdating og noen via bekjente. Har ingen problemer med å prøve meg, men blir avvist enten via ghosting, "kjemien stemte ikke" eller at dem merker at de riktige følelsene ikke er på plass etter et par dates. Spesielt nettdatingen så virker det ut til at jentene er bestemt med en gang de møter meg om at jeg ikke er riktig, dem virker kleine fra første hilsen.. Bedre erfaringer med å be ut noen fra studentforeningene, men funker jo ikke.

Spiller mye på sjarm, og praktisk talt alle som jeg har oppfattet som bra jenter virker ut til å like måten jeg snakker på, men at de ikke får følelser likevel. Enten er jeg for lett på tråden, eller så er det bare det at jeg ikke er særlig pen.. Vurderer å begynne med "spill", å holde veldig tilbake selv om jeg er interessert, men har fått all datingerfaringen gjennom å være mest mulig åpen og ærlig. Mistenker at det ikke funker ass, at man faktisk må la jenta jakte på deg selv om man liker henne.

Student på 23 år.. Snart ut i arbeidslivet, aldri hatt kjæreste, føler meg så sinnsykt lite attraktiv etter alle disse avvisningene. Hvordan kommer dere andre single dere videre etter tonnevis med avvisninger? Har truffet godt over 20 jenter på fritiden, noen bare èn gang, andre i månedsvis..

Anonymkode: c6488...db1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når mange jenter helt uavhengig av hverandre og over lengre tid avviser deg. Bør det ringe en bjelle. Du trenger ikke nødvendigvis å forandre deg, men hva med å endre arena du oppsøker jenter på? Reis til utlandet. Men vær forsiktig med typiske steder som Russland, Ukraina og Thailand, det kan gå bra, men mye scam å bekymre seg for. Vil anbefale latin-amerika. Lær deg spansk.

Anonymkode: 017f5...30d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke attraktiv nok. Så simpelt er det.

Jobb med å bli godt trent, kle deg bra, hygienen bør være på topp. Alt dette tar tid og når du får jobb har du muligheten til å få dette på plass.

Fokuser på deg selv og bygg ditt liv. Tro meg, kvinner kommer. Det er bare ikke din tid ennå.

Anonymkode: f0889...c5f

• Liker 6
Skrevet

Legg an på damer på eiga nivå.

Skrevet
5 minutter siden, O.G. skrev:

Legg an på damer på eiga nivå.

Han får jo dates.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Summers skrev:

Han får jo dates.

Vel..

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiller mye på sjarm, og praktisk talt alle som jeg har oppfattet som bra jenter virker ut til å like måten jeg snakker på, men at de ikke får følelser likevel. Enten er jeg for lett på tråden, eller så er det bare det at jeg ikke er særlig pen.. Vurderer å begynne med "spill", å holde veldig tilbake selv om jeg er interessert, men har fått all datingerfaringen gjennom å være mest mulig åpen og ærlig. Mistenker at det ikke funker ass, at man faktisk må la jenta jakte på deg selv om man liker henne.

Så begynn med "spill". dummeste du kan gjøre er å fortsette å gjøre det samme når du får såpass dårlige resultater.

Kanskje funker det å "spille", kanskje funker det ikke. 

Endret av Summers
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre som føler seg mislykket etter å bli avvist gang på gang? Har datet mange jenter de siste 2 åra, noen via nettdating og noen via bekjente. Har ingen problemer med å prøve meg, men blir avvist enten via ghosting, "kjemien stemte ikke" eller at dem merker at de riktige følelsene ikke er på plass etter et par dates. Spesielt nettdatingen så virker det ut til at jentene er bestemt med en gang de møter meg om at jeg ikke er riktig, dem virker kleine fra første hilsen.. Bedre erfaringer med å be ut noen fra studentforeningene, men funker jo ikke.

Student på 23 år.. Snart ut i arbeidslivet, aldri hatt kjæreste, føler meg så sinnsykt lite attraktiv etter alle disse avvisningene. Hvordan kommer dere andre single dere videre etter tonnevis med avvisninger? Har truffet godt over 20 jenter på fritiden, noen bare èn gang, andre i månedsvis..

Ta deg en sommerferie i Russland - fantastiske damer og meget pene. Greia er at det er helt motsatt der borte - der er det dem som tar initiativet. Det blir som å være ei attraktiv jente på byen her.

Der får du ordentlig dame trening og da forsvinner angsten hver gang man ser ei bra dame etter noen uker der borte. 

Når du kommer hjem igjen da så er du full av selvtillit, ikke #needy og kan ta det derfra ;)

Anonymkode: bb7c4...452

AnonymBruker
Skrevet

For noen dumme svar, du er ikke trent nok, reist til russland osv- dere har ikke sett dette mennesket i rl-hvordan da utalle seg?? det gar tid å finne en man har kjemi med, det kan bare være så enkelt som det. Og du det gjelder, du er ikke mislykket, slike tting tar gjerne litt tid, det er ikke enkelt og finne en som er riktig, avslag er en naturlig del av livet. Bare å vokse på det.

Anonymkode: 4f7a0...457

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For noen dumme svar, du er ikke trent nok, reist til russland osv- dere har ikke sett dette mennesket i rl-hvordan da utalle seg?? det gar tid å finne en man har kjemi med, det kan bare være så enkelt som det. Og du det gjelder, du er ikke mislykket, slike tting tar gjerne litt tid, det er ikke enkelt og finne en som er riktig, avslag er en naturlig del av livet. Bare å vokse på det.

Må du underbygge noe mer hvorfor det er tull å få noe selvtillit med å få omgang med pene damer i Russland ...? 

Selvtillit er det VIKTIGSTE for en mann uansett hvordan man ser ut i real life. 

Det du sier her er noe stort tull ..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt! Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg!

Det er vondt å bli avvist, men ikke mist motet :)

Høres ut som en del av jentene er litt vel raske til å avskrive deg, og sånn er det dessverre. Jeg har selv vært der at jeg har gjort meg opp en mening etter en eller to dater, og konkludert med at det ikke var noe for meg. Likevel er jeg ganske sikker på at det var riktig beslutning, både de gangene jeg dumpet noen og de gangene jeg selv ble dumpet.

Hvis jeg skal gi noen råd så er det å ikke gi opp, være deg selv og vær stolt av den du er! Høres ut som klisjéer, men du er faktisk bra nok som du er og du skal ikke trenge å forandre deg for å få noen til å like deg.

Kanskje er du litt for opphengt i at du må finne noen akkurat nå? Det var i hvert fall jeg, og det har jeg innsett ikke er det beste trekket for å tiltrekke seg det motsatte kjønn. Vær litt mer raus mot deg selv og slapp av, du kommer til å finne noen du også!

Anonymkode: 242df...e5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Summers skrev:

Så begynn med "spill". dummeste du kan gjøre er å fortsette å gjøre det samme når du får såpass dårlige resultater.

Kanskje funker det å "spille", kanskje funker det ikke. 

The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results

Anonymkode: bae6f...015

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må du underbygge noe mer hvorfor det er tull å få noe selvtillit med å få omgang med pene damer i Russland ...? 

Selvtillit er det VIKTIGSTE for en mann uansett hvordan man ser ut i real life. 

Det du sier her er noe stort tull ..

Nei, det er en del av livet med avslag, og anbefale fyren en tur til russland er tull. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når mange jenter helt uavhengig av hverandre og over lengre tid avviser deg. Bør det ringe en bjelle. Du trenger ikke nødvendigvis å forandre deg, men hva med å endre arena du oppsøker jenter på? Reis til utlandet. Men vær forsiktig med typiske steder som Russland, Ukraina og Thailand, det kan gå bra, men mye scam å bekymre seg for. Vil anbefale latin-amerika. Lær deg spansk.

Anonymkode: 017f5...30d

assa??? Skal han virkelig få bedre selvtillitt av å måtte reise vekk fra Norge for å få dame? Damer som helt klart ikke er intr. i han men som ser etter en forsørger? Nei please a... herregud

Jeg tenker at du kanskje bør begynne å trene (som andre har nevnt), ha fine klær, god hygiene så klart, stråle selvtillit og ha en rak og fin holdning. Jeg syns mange mindre fine gutter er attraktive fordi de har skikkelig selvtillit eller er morsomme. Feks komikeren henrik fladseth

Anonymkode: 28c74...1ef

AnonymBruker
Skrevet

og forresten, når du dater må du ikke være veldig pågående og slitsom. Det er veldig lite attraktivt

Skrevet

Å begynne med "spill" er i alle fall idiotisk. Hadde en mann jeg var på date med begynt å spille med meg hadde jeg dumpet han rimelig kjapt. Jeg gidder ikke folk som ikke oppfører seg, det har jeg ikke tid til og jeg synes det er respektløst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm om samtlige du har pratet med på nettet blir kleine med en gang de møter deg, så legger du kanskje ut altfor fine bilder av deg selv som ikke samsvarer m virkeligheten?

Skrevet

Jeg synes også veldig mange her bommer ganske godt på trådstarters problemstilling. Han er jo aktivt på leting, tar initiativ, og er tydeligvis attraktiv nok til å gå på ganske mange dates. Hvis hun blir med ut, gjerne flere ganger, er ikke problemet at han ikke trener nok. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er bildene du bruker på nett i overensstemmelse med deg på ekte? Er du vanskelig å ha en samtale med? Er du spesiell i klesveien? Det er veldig vanskelig å si om du er uattraktiv eller ikke. I min verden er alle vakre for noen, men ingen er vakre for alle. Dersom alle jenter du møter gjennom nett oppfører seg kleint når dere møtes, så virker det jo som om du på en eller annen måte er uærlig gjennom din profil. Ville ikke tatt det så tungt ts, og hvertfall ikke hørt på idiotene i denne tråden som sier du er uattraktiv og må dra til Russland. Kjemi har utrolig mye å si når man skal finne en kjæreste. Jeg har datet kjekke gutter som har vært helt uaktuelle pga kjemi, og jeg har også datet gutter jeg nå ville karakterisert som mindre pene pga god kjemi. Du kan jo spørre noen av jentene du har vært på date med hvorfor de ikke vil mer? Er helt innafor det.

Anonymkode: ee4e9...ce7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseendemessig antar jeg at du ser ålreit ut, siden du faktisk får dates. Så da må det være noe med strategien din, væremåten din eller jentene du går etter siden datene aldri fører til noe mer. Jeg kommer nå bare med anekdoter, så ta dette som en klype salt. Jeg har datet og avvist en god del menn, men har funnet en jeg vil satse på nå. Alle jeg har datet har vært attraktive, men her er noen årsaker til at det ikke har blitt noe mer med dem:

En fyr var veldig morsom og bydde mye på seg selv, men oppførte seg så i overkant ivrig at jeg følte meg klaustrofobisk og nesten litt kvalt. En ting er å være utadvendt og jovial, men det finnes for mye av det gode. En annen fyr var også veldig hyggelig, men virket veldig kunstig og regissert - jeg klarte ikke slappe av sammen med ham, selv etter gjentatte dates, og derav ingen tiltrekning. En tredje fyr var også utadvendt og forståvidt snill, men ekstremt brautende og selvfokusert. Han snakket høyt, veivet med armene, snakket om hvor fremgangsrik han var, og jeg følte at han tok veldig stor plass. 

De fleste av disse valgte jeg å gi flere sjanser i tilfelle de bare var nervøse og gav feile inntrykk av seg selv. Mange av disse var i etterkant veldig pågående og gav meg liten sjanse til å fordøye inntrykkene etter møtene våre. Jeg er en sånn person som liker å ha litt avstand i begynnelsen  - men jeg har venninner som liker å gå "all in" med kontakt etter daten. Så her varierer det veldig angående preferanser.

Som du ser er dette bare pirking, og personlighet kan man ikke gjøre så mye med. Men ett stikkord er å stresse ned. Han jeg dater nå er utadvendt, men samtidig rolig - det er ingen stressfaktor inne i bildet og jeg føler derfor at jeg kan senke skuldrene litt, siden han ikke er så besatt av å imponere meg hele tiden. Han våger å ta kontroll samtidig som han lar møtene skje på mine premisser. Som du ser er alt snakk om en hårfin balanse, som ikke alltid er så enkel å forstå. Og denne balansen handler i stor grad om kjemi, matchende personlighetstrekk, interesser og verdier. Her er det veldig individuelt, og det er vanskelig å si noe om hvordan din personlighet er. Det kan jo hende at litt spill og strategi kan være en fordel i ditt tilfelle, men hva mener du med spill? Noen ganger gjennomskuer jenter spillet og da kan du bli ansett som litt patetisk. Og om du bare mener "spill" som i måteholdenhet kunne det ha funket på meg, men ikke nødvendigvis bestevenninna mi.

Anonymkode: 93c58...b9d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...