AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har vært på Tinder og nettdating en stund, og nå som tiden går og jeg fortsatt er singel, så har jeg blitt mer og mer "kravstor". "Kravstor" i den forstand at jeg forventer at hvis menn vil skrive med meg så må de faktisk gjøre en innsats. Et par eksempler: Han: "Hei!" Jeg: "Hei! Hvordan går det?" Han: "Helt greit " Javell ja... Før kunne jeg ha fortsatt samtalen med kanskje "så bra, hva har du funnet på i dag?" men nå gidder jeg ikke lengre... Jeg: "Hei! Så kult at du har vært "der og der", likte du plassen?" Han: "Ja, var bla bla bla." Jeg: "Så gøy, veldig lyst å dra dit selv! Reiser du mye ellers?" Han: "Ja prøver å ta et par turer i året" Før kunne jeg fortsatt med utspørringen, men nå gidder jeg ikke det heller lengre... Hva er greia? Jeg tenker vel spesielt på de mennene som starter en samtale og forventer at jeg skal gjøre alt for å holde den i gang... Hva gjør dere med sånne? Både menn og kvinner... Anonymkode: c41b8...860 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Du har dem som får så mye oppmerksomhet at de driter i deg, en fra eller til spiller ingen trille, men de fortsetter å matche fordi de er attentionwhores. Så har du de som tar kontakt og gir det et forsøk, og får nada tilbake. De gjør akkurat som deg, de gidder ikke lengre. Da får vi etterhvert en komplett sirkel der alle gir faen. Anonymkode: 762d8...8d8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på Tinder og nettdating en stund, og nå som tiden går og jeg fortsatt er singel, så har jeg blitt mer og mer "kravstor". "Kravstor" i den forstand at jeg forventer at hvis menn vil skrive med meg så må de faktisk gjøre en innsats. Et par eksempler: Han: "Hei!" Jeg: "Hei! Hvordan går det?" Han: "Helt greit " Javell ja... Før kunne jeg ha fortsatt samtalen med kanskje "så bra, hva har du funnet på i dag?" men nå gidder jeg ikke lengre... Jeg: "Hei! Så kult at du har vært "der og der", likte du plassen?" Han: "Ja, var bla bla bla." Jeg: "Så gøy, veldig lyst å dra dit selv! Reiser du mye ellers?" Han: "Ja prøver å ta et par turer i året" Før kunne jeg fortsatt med utspørringen, men nå gidder jeg ikke det heller lengre... Hva er greia? Jeg tenker vel spesielt på de mennene som starter en samtale og forventer at jeg skal gjøre alt for å holde den i gang... Hva gjør dere med sånne? Både menn og kvinner... Anonymkode: c41b8...860 Dine medsøstre er ikke mye bedre. Norske kvinner kan ikke flørte. Anonymkode: e8e20...92d 5
Okapi Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Det er rimelig merkelig oppførsel. Har også blitt kontaktet av en del sånne, som aldri skriver setninger med mer enn tre ord, eller ord med mer enn to stavelser, og stort sett bare virker avvisende. Litt mystisk at de oppsøker kontakt når de gjør så lite for å holde på den. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på Tinder og nettdating en stund, og nå som tiden går og jeg fortsatt er singel, så har jeg blitt mer og mer "kravstor". "Kravstor" i den forstand at jeg forventer at hvis menn vil skrive med meg så må de faktisk gjøre en innsats. Et par eksempler: Han: "Hei!" Jeg: "Hei! Hvordan går det?" Han: "Helt greit " Javell ja... Før kunne jeg ha fortsatt samtalen med kanskje "så bra, hva har du funnet på i dag?" men nå gidder jeg ikke lengre... Jeg: "Hei! Så kult at du har vært "der og der", likte du plassen?" Han: "Ja, var bla bla bla." Jeg: "Så gøy, veldig lyst å dra dit selv! Reiser du mye ellers?" Han: "Ja prøver å ta et par turer i året" Før kunne jeg fortsatt med utspørringen, men nå gidder jeg ikke det heller lengre... Hva er greia? Jeg tenker vel spesielt på de mennene som starter en samtale og forventer at jeg skal gjøre alt for å holde den i gang... Hva gjør dere med sånne? Både menn og kvinner... Anonymkode: c41b8...860 Det skal sies at dere kvinner også er (generelt sett) helt elendig på dette Jeg har helt gitt opp ting som Tinder og slik fordi jeg alltid må sitte og dra informasjonen og samtalen ut av folk. Anonymkode: a04a8...d7e 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Ser problemet ditt. Jeg testet også tinder en periode, men gadd ikke mer siden folk der virker helt apatiske Anonymkode: d628c...efb 1
Okapi Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har egentlig opplevd mest av det der fra utlendinger, fint lite på Tinder. Typisk fra amerikanske jenter. Der blir det jo nesten enda merkeligere, siden sannsynligheten for å treffes er knøttliten, og samtalen på nett er det eneste man har. Hun åpner kanskje med: "hi ur hot. how r u?" Jeg takker, kommer kanskje med en kompliment i retur, sier noe om hva jeg har drevet med i det siste og spør hvordan det går der. Så kommer svaret: "im fine. u?" Er liksom ikke alltid så lett å vite hva man skal svare med her.
Ardenus Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 Da jeg var singel og skulle skrive med diverse jenter via chat, så kunne jeg komme med bra setninger og ble som regel møtt med: Ok, å ja, ja, nei, kanskje, vet ikke. Veldig frustrerende, skjønner at kvinnfolk får typ 30 stk som skriver til de så fort de logger inn, men likevel, enten gi faen å skrive til meg eller svar ordentlig. Jeg kobler lett med folk og kan som regel holde en samtale, men det finnes noen der ute som man bare ikke klarer å holde en samtale med, det får man ikke gjort så mye med. Det at du får slike svar fra disse gutta aner jeg ikke hvorfor, kanskje de er for populære? Lite erfaring med småprat? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Hvis jeg svarer kort så er jeg ikke interessert. Hvis man ikke prøver å holde samtalen igang, så er man ikke interessert. Ferdig. Nå er jo det litt merkelig hvis man er den som tok kontakt først da... Men jeg gidder ikke prøve å holde samtalen igang med sånne. De er ikke interessert. I alle fall ikke nok interessert. Og jeg pleier normalt å avvise folk jeg ikke er interessert i ved første svar altså... Men det hender jeg gir dem en liten sjanse for å se om de har noe fornuftig å komme med... Anonymkode: 94966...a32
Gud Skrevet 13. mai 2016 #10 Skrevet 13. mai 2016 Mulig de sitter på andre enden og tenker det samme. Da kommer dere ingen vei. 1
Okapi Skrevet 13. mai 2016 #11 Skrevet 13. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg svarer kort så er jeg ikke interessert. Hvis man ikke prøver å holde samtalen igang, så er man ikke interessert. Ferdig. Nå er jo det litt merkelig hvis man er den som tok kontakt først da... Men jeg gidder ikke prøve å holde samtalen igang med sånne. De er ikke interessert. I alle fall ikke nok interessert. Og jeg pleier normalt å avvise folk jeg ikke er interessert i ved første svar altså... Men det hender jeg gir dem en liten sjanse for å se om de har noe fornuftig å komme med... Anonymkode: 94966...a32 Forståelig nok det, men det snåle er de som selv tar kontakt, men så svarer på den måten allerede i første samtalen. Hva er poenget med det?
applestories Skrevet 13. mai 2016 #12 Skrevet 13. mai 2016 Sjelden jeg chatter med ukjente nå for tiden, men jeg kan kjenne meg godt igjen i begge sidene av samtalen. Av og til hadde jeg mye å skrive om og spurte mye, andre ganger kom jeg ikke på noe å si, eller svarte for å være høflig. Føler vel at jeg ikke lenger orker å bruke tid på samtaler som må tvinges i gang. Av og til var det slik at samtalen fløt naturlig, helt fra første hei, og da kunne man fort bli sittende et par timer. Men så er de neste ti samtalene av typen nevnt over, og da gidder jeg ikke lenger prøve, for de gode samtalene er det så få av - det er sjelden man "klikker" med noen, men jeg skulle egentlig ønske jeg hadde tålmodighet til å prøve å finne det igjen..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #13 Skrevet 13. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg svarer kort så er jeg ikke interessert. Hvis man ikke prøver å holde samtalen igang, så er man ikke interessert. Ferdig. Nå er jo det litt merkelig hvis man er den som tok kontakt først da... Men jeg gidder ikke prøve å holde samtalen igang med sånne. De er ikke interessert. I alle fall ikke nok interessert. Og jeg pleier normalt å avvise folk jeg ikke er interessert i ved første svar altså... Men det hender jeg gir dem en liten sjanse for å se om de har noe fornuftig å komme med... Anonymkode: 94966...a32 På Tinder er jo litt av vitsen at du sveiper bort de du ikke er interessert i, så slipper man å bli kontaktet av folk man faktisk ikke er interessert i. Når du liker og matcher med noen på Tinder, for så å ikke gidde å holde samtalen igang fordi du har bestemt deg utifra bildene at du ikke er interessert.. Ja, da er man litt avhengig av bekreftelse. Anonymkode: 91701...aa2 3
Gjest Minesveiper Skrevet 13. mai 2016 #14 Skrevet 13. mai 2016 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Tinder er jo litt av vitsen at du sveiper bort de du ikke er interessert i, så slipper man å bli kontaktet av folk man faktisk ikke er interessert i. Når du liker og matcher med noen på Tinder, for så å ikke gidde å holde samtalen igang fordi du har bestemt deg utifra bildene at du ikke er interessert.. Ja, da er man litt avhengig av bekreftelse. Anonymkode: 91701...aa2 Men hvis man en del fra før og allerede snakker med en man er interessert i, så er det ikke så interresant å snakke med en ny en. Det er nok ikke noe gale med mannen du snakket med ts, interessen hans var nok bare ikke der av grunner som vi ikke vet. Kanskje han allerede datet noen eller flere og derfor ikke var særlig interessert i å bidra til samtalen. Endret 13. mai 2016 av Minesveiper
pettersenper Skrevet 13. mai 2016 #15 Skrevet 13. mai 2016 Sånne er litt rare, jeg bare går videre til ny dame. Jeg har blitt spurt ut av den typen og, så det er ikke alltid interessen det står på. Men jeg gidder ikke risikere å gå ut med noen som kanskje er sånn i person. Men sånn egentlig, eksempel nr2 var ikke så ille. Nr1 hadde jeg nexta
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #16 Skrevet 13. mai 2016 25 minutter siden, pettersenper skrev: Sånne er litt rare, jeg bare går videre til ny dame. Jeg har blitt spurt ut av den typen og, så det er ikke alltid interessen det står på. Men jeg gidder ikke risikere å gå ut med noen som kanskje er sånn i person. Men sånn egentlig, eksempel nr2 var ikke så ille. Nr1 hadde jeg nexta Hva mener du? Synes du det er feil å prøve å bli kjent? Trodde det var derfor man var på Tinder jeg. Folk er for kjappe til å gå videre og mange sjonglerer for mange matcher samtidig, til at de gidder å prøve å bli kjent. Anonymkode: bb2a4...623
kaffemannen Skrevet 14. mai 2016 #17 Skrevet 14. mai 2016 99% av jentene jeg snakker med er helt like. Hvorfor gidde å svare i det hele tatt hvis man ikke er interessert? 2
pettersenper Skrevet 14. mai 2016 #18 Skrevet 14. mai 2016 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Synes du det er feil å prøve å bli kjent? Trodde det var derfor man var på Tinder jeg. Folk er for kjappe til å gå videre og mange sjonglerer for mange matcher samtidig, til at de gidder å prøve å bli kjent. Anonymkode: bb2a4...623 Feil nei? Missforsto du meg rett nå? EDIT: Men jeg bruker jo appen for å blir kjent med folk for å treffe dem. Online gir ikke særlig til inntrykk Endret 14. mai 2016 av pettersenper
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #19 Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, kaffemannen skrev: 99% av jentene jeg snakker med er helt like. Hvorfor gidde å svare i det hele tatt hvis man ikke er interessert? Hvorfor er du på Tinder om du ikke gidder å snakke med folk? 1 time siden, pettersenper skrev: Feil nei? Missforsto du meg rett nå? EDIT: Men jeg bruker jo appen for å blir kjent med folk for å treffe dem. Online gir ikke særlig til inntrykk Du sier du ikke vil ha spørsmål. Hvordan bli kjent da? Det er jo ikke mange som forteller om seg selv uten å fått noen spørsmål først. Men forhør er jo så kart uaktuelt. Jeg foretrekker de som har litt spørsmål, masse fjas og litt om seg selv. Anonymkode: bb2a4...623
kaffemannen Skrevet 14. mai 2016 #20 Skrevet 14. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du på Tinder om du ikke gidder å snakke med folk? Tror du misforsto hva jeg skrev 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå