AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Del Skrevet 12. mai 2016 jeg og en kompis har lyst å ta en roadtrip til Danmark i sommer. Vi har et stramt budsjett så vi har ikke så veldig lyst å betale masse for hotell. Vi tenker å ta en lang helg, fra torsdag til søndag og har lyst å i hvertfall være i københavn en dag, er ikke nødvendig å bo der. Noen som har noen tips om steder vi kan bo eller steder vi kan besøke? Anonymkode: 84213...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Del Skrevet 12. mai 2016 sjekk ut couchsurfing.com sove gratis på andres sofa Anonymkode: f88fb...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnieLinnie Skrevet 16. mai 2016 #3 Del Skrevet 16. mai 2016 Den 12.5.2016 at 0.33, AnonymBruker skrev: jeg og en kompis har lyst å ta en roadtrip til Danmark i sommer. Vi har et stramt budsjett så vi har ikke så veldig lyst å betale masse for hotell. Vi tenker å ta en lang helg, fra torsdag til søndag og har lyst å i hvertfall være i københavn en dag, er ikke nødvendig å bo der. Noen som har noen tips om steder vi kan bo eller steder vi kan besøke? Anonymkode: 84213...19a Jeg har vært mye i Danmark. Det er et land med veldig mange attraksjoner. Hoteller, moteller og overnattingsmuligheter overalt. Tror motellene er billigere enn hotellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 16. mai 2016 #4 Del Skrevet 16. mai 2016 Campingplasser i Danmark er knallbra og nesten gratis. Ta med dere telt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 17. mai 2016 #5 Del Skrevet 17. mai 2016 Telt og/eller vandrerhjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå