AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 jeg og en kompis har lyst å ta en roadtrip til Danmark i sommer. Vi har et stramt budsjett så vi har ikke så veldig lyst å betale masse for hotell. Vi tenker å ta en lang helg, fra torsdag til søndag og har lyst å i hvertfall være i københavn en dag, er ikke nødvendig å bo der. Noen som har noen tips om steder vi kan bo eller steder vi kan besøke? Anonymkode: 84213...19a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 sjekk ut couchsurfing.com sove gratis på andres sofa Anonymkode: f88fb...f2c
LinnieLinnie Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Den 12.5.2016 at 0.33, AnonymBruker skrev: jeg og en kompis har lyst å ta en roadtrip til Danmark i sommer. Vi har et stramt budsjett så vi har ikke så veldig lyst å betale masse for hotell. Vi tenker å ta en lang helg, fra torsdag til søndag og har lyst å i hvertfall være i københavn en dag, er ikke nødvendig å bo der. Noen som har noen tips om steder vi kan bo eller steder vi kan besøke? Anonymkode: 84213...19a Jeg har vært mye i Danmark. Det er et land med veldig mange attraksjoner. Hoteller, moteller og overnattingsmuligheter overalt. Tror motellene er billigere enn hotellene.
Okapi Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Campingplasser i Danmark er knallbra og nesten gratis. Ta med dere telt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå