AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #41 Skrevet 13. mai 2016 10 timer siden, Zenobia skrev: Det er synd at utviklingen går den veien, og at man ikke fokuserer mere på musikken. At det blir en artist-konkurranse fremfor en låtkonkurranse, synes jeg er trist. Da blir det trynefaktor over musikalitet. Enig. Merk at det er låtskriverne og ikke artisten som mottar prisen helt til slutt. Det er en låtskriverkonkurranse. Anonymkode: 552fc...656
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #42 Skrevet 13. mai 2016 Er ikke storfan av norges bidrag, men at vi ikke skulle få finaleplass forundrer meg faktisk med tanke på alle elendige bidragene som stod på scenen i går. Crazy teori fra min side; Men kan det være at Norge har takket nei til finalepris på forhånd? Står det dåligere til med Agnete enn de har gitt uttrykk for? Å plutselig trekke seg fra Eurovision ville jo ført til større oppstyr/nederlag enn å trekke seg fra 71 grader nord liksom Anonymkode: 7d445...dfa 3
Angelheart2 Skrevet 13. mai 2016 #43 Skrevet 13. mai 2016 Jeg syns oppriktig at vi sendte den beste låta fra den nasjonale konkurransen, men jeg er dessverre ikke overrasket over at vi røk ut i går. Agnete har en bra stemme, men verset på denne sangen går for dypt for henne og hun slet flere ganger i låta med å holde ren pitch. I tillegg var hun altfor anonym på scenene og gjorde lite ut av seg. For folk som hørte låta for første gang i går var den nok glemt i samme øyeblikk om neste artist kom på scenen. At hun ikke har deltatt på så mye promotering i forkant tror jeg har mindre betydning, da den gjengse seer i Europa (som jo er de som stemmer) ikke får med seg så mye av ståket som er i arrangørbyen. Men det kan kanskje ha glippet noen jury-stemmer? Syns det er synd vi ikke er med i finalen, da dette gjør sendingen litt kjedeligere å følge med på, men jeg kommer nok til å se på uansett. Det er jo et show :-) 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #44 Skrevet 13. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke spill dum... Med mindre du ikke har bodd under en sten i flere år, så vet du hvem hun er. småkjipt at hun røk ut. Anonymkode: 666d8...246 Ta ikke den. Ikke alle sitter klistra foran tv en og følger med alt av show og reality. Jeg ante ikke hvem dama var. Anonymkode: e50fc...022 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #45 Skrevet 13. mai 2016 Jeg synes ikke låten var bra i det hele tatt, så det overrasket ikke meg. Når det er sagt, så gikk låter som er mye dårligere videre synes jeg. Anonymkode: e50fc...022 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #46 Skrevet 13. mai 2016 Dette er i ferd med å bli en øst-europeisk konkurranse. Anonymkode: 3718d...5a3 2
Gjest New Girl Skrevet 13. mai 2016 #47 Skrevet 13. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er i ferd med å bli en øst-europeisk konkurranse. Anonymkode: 3718d...5a3 Dette blir sagt hvert år, men de siste årene har jo både Norge, Sverige (to ganger) og Danmark vunnet.
Gjest Sisti Skrevet 13. mai 2016 #48 Skrevet 13. mai 2016 Låta er helt ok, ikke elendig, ikke fantastisk. Den hadde fortjent å gå videre mtp alt det andre rælet som faktisk gikk videre, men jeg gråter ikke akkurat. I den norske finalen var det jo også nesten bare ræl, så låta var definitivt blant topp 2 i den norske finalen også. Så med tanke på hvor dårlig utgangspunkt Norge hadde i den norske finalen syns jeg vi sendte riktig låt, og jeg syns det er overraskende at hun ikke gikk videre nå med tanke på alt det andre tullet som gikk videre. Men ESC er ESC - det kommer aldri til å bli kvalitet. Å kalle det en låtkonkurranse er en skam, for det er det ikke. Det er PR, det er show, det er politikk, det er naboskap, og det er veldig, veldig lite fokus på den faktiske låta. Vi sendte i det minste et bidrag vi ikke trenger å være flaue over.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #49 Skrevet 13. mai 2016 Ser på det programmet mest fordi samboeren ser på det og i løpet av alle årene vil jeg si at kanskje gjennomsnittlig 2-3 sanger der høres ut som sanger. Anonymkode: 3eb50...455
Sirah Skrevet 13. mai 2016 #50 Skrevet 13. mai 2016 10 timer siden, Dolores skrev: Likte ikke sangen. Syns temposkiftet mellom versene og refrenget bare er rart og ikke fengende Helt enig. Syntes begynnelsen av sangen var fin men når det temposkiftet kom så falt jeg helt av lasset. Jeg likte ikke sangen spesielt godt og syntes ikke det var rart at hun ikke gikk videre. Trist for både henne og Norge, ja absolutt! Skulle gjerne sett henne videre men i år var det bare ikke bra nok. Sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #51 Skrevet 13. mai 2016 10 timer siden, Zenobia skrev: Det er synd at utviklingen går den veien, og at man ikke fokuserer mere på musikken. At det blir en artist-konkurranse fremfor en låtkonkurranse, synes jeg er trist. Da blir det trynefaktor over musikalitet. For så vidt enig med deg, men Eurovision handler vel så mye om show som musikk. Man må være litt på i forkant av Eurovision, vise seg frem og bli med på intervjuer, sånn at andre land skal bli "kjent" med deg. Anonymkode: 925d8...74c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #53 Skrevet 13. mai 2016 19 timer siden, Lykke30 skrev: Hun er kjempe flink og dyktig Veldig trist at den fine sangen "Icebreaker" gikk ut... Hva synes dere? Elendig sanger, elendig sang, elendig opptreden. Ikke overrasket i det hele tatt over at det gikk som det gikk. Anonymkode: f2821...c33 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #54 Skrevet 13. mai 2016 Tsk, tsk. Det var guttene i Suite16 vi skulle ha sendt avgårde! Men flertallet av de som stemmer er så selvhøytidelige og skal absolutt stemme på "skikkelige", trauste låter. Anonymkode: 9f915...cce 1
Gjest Klopp Skrevet 13. mai 2016 #55 Skrevet 13. mai 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke spill dum... Med mindre du ikke har bodd under en sten i flere år, så vet du hvem hun er. småkjipt at hun røk ut. Anonymkode: 666d8...246 Må alle vite hvem alle er hele tiden?
Gjest Klopp Skrevet 13. mai 2016 #56 Skrevet 13. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er i ferd med å bli en øst-europeisk konkurranse. Anonymkode: 3718d...5a3 Enig.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #57 Skrevet 13. mai 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke spill dum... Med mindre du ikke har bodd under en sten i flere år, så vet du hvem hun er. småkjipt at hun røk ut. Anonymkode: 666d8...246 Jeg hadde ikke vist hvem hun var hadde det ikke vært for at datteren min var i alderen til MGPjr. da hun var med der. Anonymkode: 925d8...74c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #58 Skrevet 13. mai 2016 Svært uheldig at hun ikke deltok på noen arrangementer. Det gjorde henne nok sjanseløs i utgangspunktet. All respekt til henne for åpenheten, men det er øklokt å stille med en artist med så store helseproblemer i en slik konkurranse, der promotering og synlighet er ekstremt viktig. Man stiller f.eks. ikke med en skadet fotballspiller i en VM-finale, uansett hvor god han måtte være. Anonymkode: 03053...44e 6
Drizzt Skrevet 14. mai 2016 #59 Skrevet 14. mai 2016 Den 12.5.2016 at 0.31, AnonymBruker skrev: Ikke spill dum... Med mindre du ikke har bodd under en sten i flere år, så vet du hvem hun er. småkjipt at hun røk ut. Anonymkode: 666d8...246 Jeg hadde ikke hørt om henne før heller, men trolig fordi jeg har null interesse for tv programmene hun deltar i. Vi er faktisk veldig mange som ikke bryr oss om slike tv programmer. Når det gjelder sangen - ikke noe spesielt, til og med kjedelig og den høres helt irriterende ut noe steder. Jeg ville vært overrasket hvis hun faktisk gikk videre. I tillegg var det ingen som hadde hørt om henne i Europa (hele Europa bor under en stein i flere år, eller?) og det var ikke mulig å slå til med et slikt utgangspunkt. Ikke med denne sangen iallefall og det er ingen som stemmer for artisten bare fordi han eller hun ser bra ut. Og til slutt - det er litt rart å påta seg ansvaret for å representere Norge i konkurransen når man egentlig ikke orker det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå