Gå til innhold

Agnete gikk ikke videre til Eurovision-finalen!

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spill dum... Med mindre du ikke har bodd under en sten i flere år, så vet du hvem hun er.

småkjipt at hun røk ut.

Anonymkode: 666d8...246

Det var da voldsomt..

Jeg hadde kun hørt om henne fra 71 grader nord - der trakk hun seg i første episoden eller noe sånt på grunn av det hun tydeligvis sliter med nå. Hun dukket opp i den norske finalen i Melodi Grand Prix rett etter, kan vel trygt si at jeg ikke hadde noe håp om finale i år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd ikke Freddy Kalas vant as.

Anonymkode: 3328a...c06

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd ikke Freddy Kalas vant as.

Anonymkode: 3328a...c06

Sorry, mente ikke å være anonym. Jeg er sånn som ikke bryr meg om sangene vi sender er gode eller ikke, sålenge de kommer langt, og det tror jeg faktisk (desverre) hans sang hadde :fnise:

Agnete er utrolig dyktig da, og tror nok ikke dette er det siste vi ser av henne!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Zenobia skrev:

At Polen gikk videre.. var for meg komplett uforståelig. Har han gjort mye PR før konkurransen? Det eneste jeg har hørt om, er et land med enellerannen flagg-greie (men jeg aner hverken land eller sang). Altså, ikke sameflagget.

Derfor spekulerer jeg i om virkningen av denne forhånds-PR-en er overdrevet, eller om det er jeg som er ualminnelig uinteressert :fnise:

Helt enig. Den låta er noe av det mest elendige jeg har hørt noen gang! 

Aner ikke, har ikke fulgt med. Men det forundrer meg ikke om han har gjort mye PR før konkurransen. Noe må han jo ha gjort for å komme videre med det skjærende kattejammeret. Kanskje har har lurt folk til å tro han er Jesus i egen person og derfor blir sendt videre. :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

I alt som handler om å selge inn er promotering viktig. Når vi da har en artist som pga sykdom ikke klarer denne delen av "pakka" gikk det den veien høna sparker :) Litt kjedelig å ikke ha en representant med på lørdag, men jeg gleder meg allikevel til kvelden :)

Anonymkode: 2dbdf...cfc

• Liker 2
Skrevet

Hun sang surt, og da kan man vel nesten takke seg selv? 

Det virker som om nervene ødela for henne totalt. Hun har det med å rote seg bort på scenen. Hun har gjort det før i utallige NRK-produksjoner. Så, jeg var ikke overrasket. 

Sorry Agnethe, du kan både synge og lage musikk, men du må modne som artist før du kan ta verden.

AnonymBruker
Skrevet

Herlig jente, men låten var ikke den beste! Syns hun er tøff som står fram med at hun sliter psykisk, og jeg beundrer henne for at hun tør å være med mgp og samtidig klarer å sette grenser for seg selv. Det gjør ingenting at hun ikke gikk videre i sirkuset. Jeg er mest glad for at Norge ikke vinner og må være vertsnasjon.

Anonymkode: 9e882...be5

Skrevet

Det forundrer meg ikke - Norge har fått en del negativ PR på grunn av Agnetes fravær. Som en annen skrev i MGP-tråden: man kan mislike det så mye man vil, men MGP handler om langt mer enn tre minutter på scenen. Dessverre.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synd hun ikke gikk videre. Dessuten så syntes jeg at sangen fra Makedonia hørtes ut som DDE sin Vinsjan på kaia!

Anonymkode: a88a0...569

• Liker 1
Skrevet

Jeg har enda til gode å høre noen i denne tråden eller den andre ESC-tråden komme med eksempler på andre lands artister som har gjort en god PR-jobb, og derved fått en stemme fra vedkommende.

Jeg sier ikke at det ikke er sånn, men jeg etterlyser altså svar fra de som faktisk har stemt utifra at de har merket seg et annet lands artist/låt på grunn av forhånds-PR.

Selv er jeg "tonedøv" overfor mediaomtale. Om jeg stemmer, vurderer jeg KUN sangen og opptredenen. Alt annet er uinteressant støy.

I år ville Georgia fått min stemme. Jeg stemmer ikke, fordi jeg synes jurystemmene skal ut. Derav boikott.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, EmilyLane skrev:

Det forundrer meg ikke - Norge har fått en del negativ PR på grunn av Agnetes fravær. Som en annen skrev i MGP-tråden: man kan mislike det så mye man vil, men MGP handler om langt mer enn tre minutter på scenen. Dessverre.

Hele musikkbransjen bærer vel dessverre preg av å handle mer og mer om å selge artisten enn selve musikken. Det er synd, for det er nok mye bra musikk som ikke klarer å komme aeg fram i mediesirkuset og isteden må vi ta til takke med dårlig kvalitet!

Anonymkode: 9e882...be5

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd hun ikke gikk videre. Dessuten så syntes jeg at sangen fra Makedonia hørtes ut som DDE sin Vinsjan på kaia!

Anonymkode: a88a0...569

Deilig å få bekreftet at jeg ikke var alene om å høre "Vinsjan på kaia" da jeg hørte denne "sangen". Følte det var litt far fetched, men tydeligvis ikke. Det ga jo virkelig en ekstra dimensjon av elendighet til låta.

Skrevet
55 minutter siden, Dolores skrev:

Likte ikke sangen. Syns temposkiftet mellom versene og refrenget bare er rart og ikke fengende

Temposkiftet var vel det eneste som gjorde låta en smule mer interessant. I min bok.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun er veldig flink, og helt rettferdig er låten mye bedre enn andre som gikk videre, fulgte med sangene i dag, og måtte gå vekk en liten stund da hylingen ble for mye for mine stakkars ører.

Den ene minnet meg om en heks fra blokksberg der noen har stjelt kosteskaftet.. Synes ikke det er rettferdig, og kommer ikke til å følge grand prix mer. De stemmer kun på egne land, da sier det seg selv at skandinavia ikke når opp.

Heia Agnete:hoppe:

AnonymBruker
Skrevet

Dette handlet ikke om fravær av PR. Hvem som helst kan jo sitte å stemme...Tøfft at hun ikke var med på det PR sirkuset som tar bort magien, spør du meg. Hun er tro mot seg selv og det er det viktigste. Synes taktskiftet var kult. Tror hun kommer styrket ut av det.

Anonymkode: ce881...d61

• Liker 1
Skrevet

Trist for den koselige samejenta, men forhåpentligvis slipper vi å se elleville Karlsen på en stund og litt mindre MGP-stoff i avisene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alt som handler om å selge inn er promotering viktig. Når vi da har en artist som pga sykdom ikke klarer denne delen av "pakka" gikk det den veien høna sparker :) Litt kjedelig å ikke ha en representant med på lørdag, men jeg gleder meg allikevel til kvelden :)

Uenig. For de som skal please alle : ja.

For de som har integritet : nei.

Anonymkode: ce881...d61

Skrevet

Jeg likte aldri sangen noe særlig, men med alt dritet som er med i Eurovision så trodde jeg at den ville være med i finalen i alle fall. Det skal litt til å ikke få bli med i finalen. 

Vi hadde ikke så mye bra å velge mellom i Norge. Jeg trodde Freddy Kalas kom til å vinne i Norge.:fnise: Det er litt sesong for den sangen nå. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble hun med på dette dersom sykdom ville begrense henne? Hun er (var) jo en representant av Norge, så etter min mening er det jo litt dårlig gjort å melde seg for så å droppe det som er forventet av henne. 

Nå vet jeg ingenting om Agnete eller situasjonen, så gjerne opplys meg om dette. 

Anonymkode: 452c4...a85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å ryke ut med stil.

Vi hadde blitt latterliggjort på det groveste om vi hadde sendt Freddy Kalas....

Anonymkode: 58d23...35e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...