Gjest Lykke30 Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Hun er kjempe flink og dyktig Veldig trist at den fine sangen "Icebreaker" gikk ut... Hva synes dere?
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Jeg synes det var en helt middelmådig sang og langt i fra så fantastisk som media har framstil den.
Testosteron Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Det overrasket ikke meg, for jeg syns Icebreaker er kjedelig. Det som overrasket meg, var at hun vant den norske finalen. Jeg tror hun vant den fordi hun er kjent fra før og fordi hun er ung og vakker. 13
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, Testosteron skrev: Jeg tror hun vant den fordi hun er kjent fra før og fordi hun er ung og vakker. Var hun ? Hva er hun kjent fra ?
Gjest Lykke30 Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, The Architect skrev: Var hun ? Hva er hun kjent fra ? Tidligere Eurovision og skal vi danse.
peppermyntete Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, The Architect skrev: Var hun ? Hva er hun kjent fra ? Stjernekamp 1
Zenobia Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, Jens skrev: Jan Fredrik Karlsen burde sparkes som MGP sjef. Var det ikke det norske folk som stemte henne frem? Jeg synes dama er tøff, men at låten var.. ikke hitmateriale for hvermannsen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 Hvis man vet at man ikke klarer å stille på de ulike arrangementene og promotere bidraget til mgp, burde man i utgangspunktet overlatt jobben med å synge til en annen norsk artist Anonymkode: 2ecdf...fad 19
Dolores Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Likte ikke sangen. Syns temposkiftet mellom versene og refrenget bare er rart og ikke fengende 7
Salka Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 Kjempesynd hun ikke gikk videre, ja. Selv om låta ikke er så kjempebra er den likevel mye bedre enn mye av det andre rælet som gikk videre. T.o.m kjedelige gaule-Jesus fra Polen (?) gikk videre jo, hun var jo 1000 ganger bedre enn han! Den treige gaulinga hans syns jeg rett og slett var en lidelse å høre på. Men Norges bidrag falt tydeligvis ikke i smak andre steder enn her i Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #13 Skrevet 12. mai 2016 8 minutter siden, The Architect skrev: Var hun ? Hva er hun kjent fra ? Ikke spill dum... Med mindre du ikke har bodd under en sten i flere år, så vet du hvem hun er. småkjipt at hun røk ut. Anonymkode: 666d8...246 2
Zenobia Skrevet 12. mai 2016 #14 Skrevet 12. mai 2016 (endret) 8 minutter siden, Salka skrev: Kjempesynd hun ikke gikk videre, ja. Selv om låta ikke er så kjempebra er den likevel mye bedre enn mye av det andre rælet som gikk videre. T.o.m kjedelige gaule-Jesus fra Polen (?) gikk videre jo, hun var jo 1000 ganger bedre enn han! Den treige gaulinga hans syns jeg rett og slett var en lidelse å høre på. Men Norges bidrag falt tydeligvis ikke i smak andre steder enn her i Norge. At Polen gikk videre.. var for meg komplett uforståelig. Har han gjort mye PR før konkurransen? Det eneste jeg har hørt om, er et land med enellerannen flagg-greie (men jeg aner hverken land eller sang). Altså, ikke sameflagget. Derfor spekulerer jeg i om virkningen av denne forhånds-PR-en er overdrevet, eller om det er jeg som er ualminnelig uinteressert Kanskje Norges bidrag hadde kvalifisert seg om hun hadde gjort mer PR? Men aldri i livet om den sangen hadde vunnet. Ikke på vilkår. Endret 12. mai 2016 av Zenobia
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. mai 2016 #15 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke spill dum... Med mindre du ikke har bodd under en sten i flere år, så vet du hvem hun er. Anonymkode: 666d8...246 Vel da antar jeg at jeg faktisk har bodd under en stein i flere år. Siden jeg hadde aldri hørt om henne før etter at hun vant den norske melodi grand prix finalen.
Gjest Lykke30 Skrevet 12. mai 2016 #16 Skrevet 12. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, The Architect skrev: Vel da antar jeg at jeg faktisk har bodd under en stein i flere år. Siden jeg hadde aldri hørt om henne før etter at hun vant den norske melodi grand prix finalen. Det er ikke alltid alle vet hvem disse menneskene på tven er Det er helt greit, spør du meg hvertfall Endret 12. mai 2016 av Lykke30
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #17 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, The Architect skrev: Vel da antar jeg at jeg faktisk har bodd under en stein i flere år. Siden jeg hadde aldri hørt om henne før etter at hun vant den norske melodi grand prix finalen. Jeg har heller ikke hørt noe om henne før, annet enn at jeg tror det er hun som vant melodi grand prix junior med den samesangen? Men visste ikke at hun hadde vært i alt det andre. Forøvrig fint at hun er ærlig om sine problemer, men helt ærlig; hvorfor stiller hun med på noe slikt når hun ikke kan være med på promotering etc. Hun har vel hatt sykdommen en stund og visst at dette ikke vil være lett. Kjedelig for ESC-fans som vil se Norge i finalen.. Anonymkode: de259...064 5
Zenobia Skrevet 12. mai 2016 #18 Skrevet 12. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man vet at man ikke klarer å stille på de ulike arrangementene og promotere bidraget til mgp, burde man i utgangspunktet overlatt jobben med å synge til en annen norsk artist Anonymkode: 2ecdf...fad Det er synd at utviklingen går den veien, og at man ikke fokuserer mere på musikken. At det blir en artist-konkurranse fremfor en låtkonkurranse, synes jeg er trist. Da blir det trynefaktor over musikalitet. 7
Gjest Lykke30 Skrevet 12. mai 2016 #19 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har heller ikke hørt noe om henne før, annet enn at jeg tror det er hun som vant melodi grand prix junior med den samesangen? Men visste ikke at hun hadde vært i alt det andre. Forøvrig fint at hun er ærlig om sine problemer, men helt ærlig; hvorfor stiller hun med på noe slikt når hun ikke kan være med på promotering etc. Hun har vel hatt sykdommen en stund og visst at dette ikke vil være lett. Kjedelig for ESC-fans som vil se Norge i finalen.. Anonymkode: de259...064 Trist at Norge ikke er med i finalen på lørdag... Eurovision blir på en måte ikke det samme!
Gjest Lykke30 Skrevet 12. mai 2016 #20 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Det er synd at utviklingen går den veien, og at man ikke fokuserer mere på musikken. At det blir en artist-konkurranse fremfor en låtkonkurranse, synes jeg er trist. Da blir det trynefaktor over musikalitet. Jeg er så enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå