AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har i lengre tid slitt med en klump som jeg har nesten midt på nesetippen. Det startet som en enorm kvise, men den gikk aldri helt vekk. Det har nå gått over et halvt år og jeg har fortsatt en hevning i huden pluss at jeg er rød på det område. Jeg har prøvd alt mulig for å få den vekk, og aner virkelig ikke hva det er. Jeg har flere ganger prøvd å stikke hull på den i håp om at det er noe puss inni der, men det eneste som skjer er at jeg kan stikke nålen langt inn uten å kjenne noe. Er akkurat som om det er et hulerom inni der. Det kommer bare blod ut når jeg trykker på den... Skikkelig frustrert over at jeg alltid må dekke meg ekstra til på nesen, ikke er det særlig pent å gå rundt som rudolf når jeg ikke har sminke på. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: d30f1...919
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Gå til hudpleier eller få henvisning til hudlege. Anonymkode: 1c63d...76f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Kanskje du har fått en mollusk? Anonymkode: 90a30...5e1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har fått en mollusk? Anonymkode: 90a30...5e1 Takk, men jeg googlet det og det ser ikke helt sånn ut. Det er mer en heving i huden som stikker litt opp, slik at det blir en kul. Merker nå at det var litt feil å skrive klump i HI. TS Anonymkode: d30f1...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå