Gå til innhold

Har du et problem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort problem som jeg ikke vet hvordan jeg skal fikse og det gir meg angst og jeg er snart tom for tid....Jeg kan ikke si hva det gjelder, men vil gjerne høre om noen andre har et kjempestort problem så jeg (vi) kan trøste oss med at andre også er i villrede og trøbbel?

Anonymkode: d4d03...e99

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Ikke for øyeblikket

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et stort problem som jeg ikke vet hvordan jeg skal fikse og det gir meg angst og jeg er snart tom for tid....Jeg kan ikke si hva det gjelder, men vil gjerne høre om noen andre har et kjempestort problem så jeg (vi) kan trøste oss med at andre også er i villrede og trøbbel?

Ja, og jeg vet heller ikke hvordan jeg skal løse det 

Anonymkode: bc554...95d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har et stort problem økonomisk. Er student og har et hull i juli fordi jeg tror ikke jeg får lønn før august. Må vel spørre mamma om penger da, men synes det er vanskelig. 

Anonymkode: 0963f...555

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

mitt problem løste seg i dag takket være en nydelig vakker snill sjel og jeg ble så lettet og glad :D 

AnonymBruker
Skrevet

trøtt - tenkte jeg skulle gjøre noe med det problemet umiddelbart.

Anonymkode: aa46c...acd

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

mitt problem løste seg i dag takket være en nydelig vakker snill sjel og jeg ble så lettet og glad :D 

Så flott :)

Anonymkode: b14b5...806

Skrevet (endret)
Den 12.5.2016 at 0.07, AnonymBruker skrev:

Endret av Rootz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...