Messi Skrevet 29. oktober 2004 #1 Skrevet 29. oktober 2004 Siren eller Reidun? Håper på Reidun, og håper Siren eller Live vinner hele farmen! Hurra!!! Er SÅ farmen-frelst! Følger med for første gang, har aldri sett de andre to seriene da de gikk....
*Emma* Skrevet 29. oktober 2004 #2 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg tror Siren går - desverre. Noen mente at de hadde sett et bittelite glimt av Reiduns hode på den reklamen over hva som skjer etter festen i kveld - når de sitter ute og Gaute sier at en må dra pga juks.
Gjest F-16 Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Hvorfor skal Siren gå ut? Jeg har ikke fått med meg at hun har gjort noe... Snorre derimot jukset jo med de pengene, det kan da ikke være lov? Jeg håper Snorre eller Reidun går ut. Reidun virker jo direkte ondskapsfull og Snorre virker veldig usympatisk - om enn ikke på samme måte som Reidun. Han spiller virkelig spill - desverre.
Samantha Skrevet 29. oktober 2004 #4 Skrevet 29. oktober 2004 Eg trur Siren går ut i tvekampen. For å vere heilt ærlig, så trur eg ikkje ho har sjangs fysisk mor Reidun. Men- eg håpar at ho får komme inn igjen for den som må ut pga juksinga.
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #5 Skrevet 29. oktober 2004 Eg trur Siren går ut i tvekampen. For å vere heilt ærlig, så trur eg ikkje ho har sjangs fysisk mor Reidun. Men- eg håpar at ho får komme inn igjen for den som må ut pga juksinga. Blir det tvekamp hvis noen blir diska i kveld? Håper forresten det i så fall blir Snorre. "Jeg tok ut mafien helt alene". Øøøh, han var i tvekamp mot en av de...
Samantha Skrevet 29. oktober 2004 #6 Skrevet 29. oktober 2004 Blir det tvekamp hvis noen blir diska i kveld? Håper forresten det i så fall blir Snorre. "Jeg tok ut mafien helt alene". Øøøh, han var i tvekamp mot en av de... Trur det blir tvekamp ja. Dei såg klare ut for kamp på "pre-showet" i forrige episode. Eg håpa og at Snorre ryke. Han innbille seg visst at han har fått ut alle sammen aleine. Pffft!
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #7 Skrevet 29. oktober 2004 gleder meg masse til farmen jeg assa.. skal sitte bunkers foran tven presis kl 20 ikveld jeg for min del.. avhengig!! ja jeg tror også siren taper kampen mot reidun, hun går ut og vil ha rent mel i posen og tror på at sannhet varer lengst siden hun er kristen, men bare litt dårlgi at hun sier det når hun går ut.. at de alle har jukset! så blir det en kunnskapstest mellom de gjenværende og den tapene går ut .. håper bare den tapende er snorre! dog så sa eirik at han er dårlig på kunnskap! det var og snakk om at den vedkommende som går ut hadde jukset til seg røyk, derav trpr jeg det er snorre eller eirik! jeg skal le høyt om det er snorre.. hahahaha kommet så langt bare fordi han er så sleip også faller han ut på denne måten! hoho men må si meg litt skuffet over at live også har jukset! men uansett go live!!
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2004 #8 Skrevet 29. oktober 2004 Det er iallefall Siren som går ut..jeg hadde forrige episode tatt opp på video..og når de viste klipp fra neste episode så så du Reidunn bli budt opp til dans :o Elendig redigering av tv2! Kunnskapstest av de gjenværende? hvorfor ikke ta inn sistemann (kvinne) ut da..? jaja..uansett..om en drøy time vet vi jo svaret!
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #9 Skrevet 29. oktober 2004 Det er iallefall Siren som går ut..jeg hadde forrige episode tatt opp på video..og når de viste klipp fra neste episode så så du Reidunn bli budt opp til dans :o Elendig redigering av tv2! ....Og veldig hyggelig at du fortalte det til oss...
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2004 #10 Skrevet 29. oktober 2004 Hallo? har du ikke lest tråden...jeg slapp ikke akkurat noen bombe!
Samantha Skrevet 29. oktober 2004 #11 Skrevet 29. oktober 2004 TV2 er heilt elendige mht redigeringa, og det irriterar meg noko grenselaust!
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2004 #12 Skrevet 29. oktober 2004 Helt enig!! Forstår ikke poenget i å redigere så dårlig at vi ser hva som skjer...men det synes jeg de har gjort lenge!! :evil:
monja Skrevet 29. oktober 2004 #13 Skrevet 29. oktober 2004 Gleder meg til å se hva som skjer i forhold til juksinga i kveld! Håper bare at Live ikke går ut på grunn av det.
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #14 Skrevet 29. oktober 2004 F...! Siren gikk ut.. :veldigsur: Lurer på hvem av de "gamle" deltagerne de tar inn igjen nå når en av de fire gjenværende må ut pga. juks..
Andrine22 Skrevet 29. oktober 2004 #15 Skrevet 29. oktober 2004 Siren gikk ut. Og hun avslørte juks... Så LIVE måtte ut også! Krise-rett og slett! Jeg heia på Live jeg da... Men men, are ikke Reidun og Snorre vinner, så skal det gå greit -heia Eirik!
Ylajali Skrevet 29. oktober 2004 #16 Skrevet 29. oktober 2004 Først taper Siren tvekampen. Etterpå avslører hun seg selv og resten av deltagerne som juksefanter, og sørger i samme slengen for at den eneste hun likte der inne ryker. Storkoste meg. Heia den som vinner.
Gjest F-16 Skrevet 29. oktober 2004 #17 Skrevet 29. oktober 2004 Siren er jo ikke god!!! Hun ville nok ikke ha røpet dette om hun hadde blitt værende igjen og vunnet kampen. Snakk om dobbeltmoral hos en jente som bedyrer å være kristen!!!
Ylajali Skrevet 29. oktober 2004 #18 Skrevet 29. oktober 2004 Siren er ei lita sutrejente, ikke mye tvil om det.
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2004 #19 Skrevet 29. oktober 2004 Håper Eirik vinner nå da......det var skikkelig dumt at Live gikk..hun var min desidert største favoritt!!
Trill Skrevet 29. oktober 2004 #20 Skrevet 29. oktober 2004 Håper Eirik vinner nå da......det var skikkelig dumt at Live gikk..hun var min desidert største favoritt!! Heilt enig! No heia eg på Eirik- sjøl om eg syns han virka ganske teit og.. Syns det va kult at Siren avslørte dei eg Utrulig synd at Live skulle ryke- ho va min favoritt ette Siren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå