AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Ønsker dere forhold eller har dere slått dere til ro med singeltilværelsen? Jeg har vært singel noen år nå og kjenner mindre og mindre på savnet, men det hender det kommer innimellom. Anonymkode: de118...a42
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Singel hele livet lenge nokk? Ja jeg ønsker forhold. Men er ikke noe dame magnet akuratt. Prøver å finne noen hver helg og drikker meg fra sans og samling. Jeg har null selvtillit. Jeg var fornøyd i 2 år. Så 1 år ble jeg nysjerrig. I år er jeg desperat. Alt jeg ønsker er en dame som bryr seg. Anonymkode: 1c898...a41 1
Bærtur Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Det går litt i bølger. Jeg ønsker å være i et forhold, men det må som O.G. sier, være rett. Merker for min egen del at jeg blir særere og mer egen ettersom tiden går. 3
Gjest O.G. Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Singel hele livet lenge nokk? Ja jeg ønsker forhold. Men er ikke noe dame magnet akuratt. Prøver å finne noen hver helg og drikker meg fra sans og samling. Jeg har null selvtillit. Jeg var fornøyd i 2 år. Så 1 år ble jeg nysjerrig. I år er jeg desperat. Alt jeg ønsker er en dame som bryr seg. Anonymkode: 1c898...a41 Gi blanke i å prøve å finne noen i fylla kanskje.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 6 minutter siden, O.G. skrev: Gi blanke i å prøve å finne noen i fylla kanskje. Det er ingen andre arenaer. Sjekke noen på jobb er jo uprofesjonelt så de mister jobben. På nettet er det bare en haug med luremus med svadasvar. Sjekke noen på gaten da tror de at de blir voldatt. Anonymkode: 1c898...a41 3
Okapi Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Ønsker egentlig et forhold, men er litt snål, litt sjenert og litt kresen.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Ønsker forhold men siden jeg ikke får noen garanti på forhold varer livet ut holder jeg meg unna. Hva er vitsen med å bli sammen når det blir slutt uansett? Dessuten er det altfor mange løgnere og utro menn der ute. Altfor mange. Anonymkode: a67f0...40c 1
Troll! Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen andre arenaer. Sjekke noen på jobb er jo uprofesjonelt så de mister jobben. På nettet er det bare en haug med luremus med svadasvar. Sjekke noen på gaten da tror de at de blir voldatt. Anonymkode: 1c898...a41 Jeg er gutt selv. Damer tror ikke de blir voldtatt så fort en mann dukker opp i synsfeltet dems, tilnærm deg en dame på en ordentlig måte og opptre på en hyggelig måte. Bare dette kommer du langt med, men dette er ingen garanti for å bli likt, men det er absolutt en garanti for å unngå "voldtektsmann". Litt generelt, så syns begge kjønn det er vanskelig å tilnærme seg en person de kunne tenkt seg å bli bedre kjent med i frykt for å drite seg ut eller bli avvist. Det værste som skjer er ett nei, ikke verdens undergang Endret 12. mai 2016 av Troll! 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: Mange fine fyrer der ute også. Joda, men de må ha gjemt seg under en stein for de har ikke jeg møtt... Møtte en helt fantastisk spansk mann i fjor men han bor jo der nede. Typisk. Er bare sånne jeg møter, som er bra menn også bor de langt borti gokk. Anonymkode: a67f0...40c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, men de må ha gjemt seg under en stein for de har ikke jeg møtt... Møtte en helt fantastisk spansk mann i fjor men han bor jo der nede. Typisk. Er bare sånne jeg møter, som er bra menn også bor de langt borti gokk. Anonymkode: a67f0...40c LOL. Spanske menn er blant de verste mennene når det kommer til utroskap. Mener å ha lest at opptil 40% av gifte spanske menn har oppsøkt en prostituert mens de har vært gifte. Dessuten kjenner jeg hvordan mange spanske menn egentlig er, og tro meg - norske menn er mye bedre. Anonymkode: 80e42...1e0 2
Bærtur Skrevet 12. mai 2016 #13 Skrevet 12. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker forhold men siden jeg ikke får noen garanti på forhold varer livet ut holder jeg meg unna. Hva er vitsen med å bli sammen når det blir slutt uansett? Dessuten er det altfor mange løgnere og utro menn der ute. Altfor mange. Anonymkode: a67f0...40c Det er ikke mye som er sikkert her i livet, annet enn at vi skal dø. Oj, det ble litt depressivt, men poenget mitt er vel alt det ikke er lett å gi en garanti mot alle eventualiteter. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #14 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, Bærtur skrev: Det er ikke mye som er sikkert her i livet, annet enn at vi skal dø. Oj, det ble litt depressivt, men poenget mitt er vel alt det ikke er lett å gi en garanti mot alle eventualiteter. Men jeg blir såpass destruktiv om det blir slutt at jeg ikke takler det.. vi snakker på nivå selvmordsforsøk etc. I tillegg blir det dyrt med psykolog og antidepressiva hver gang det blir slutt.. kjenner bare at jeg orker ikke gå gjennom den prosessen flere ganger. Er ikke alle som er så psykisk sterke vettu. Anonymkode: a67f0...40c
Gjest Fox Mulder Skrevet 12. mai 2016 #15 Skrevet 12. mai 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker dere forhold eller har dere slått dere til ro med singeltilværelsen?Anonymkode: de118...a42 Forhold en gang i fremtiden, har gooooooood tid
Gjest Juami Skrevet 12. mai 2016 #16 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har det samme som deg TS, kjenner på at det kunne være godt med en kjæreste innimellom, men det er sjeldent Møter jeg den rette så endrer min oppfatning seg sikkert, men akkurat nå har jeg det veldig bra som singel. Vil heller bruke god tid på å finne den rette, enn å forhaste meg inn i et forhold som bare er sånn passe bra
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #17 Skrevet 12. mai 2016 Sier ikke nei takk om den rette dukker opp, men jeg leter ikke. Synes det er befriende å komme til dette punktet spørs om "den rette" vil være sammen med meg om han finnes, jeg har nok blitt altfor sær TS Anonymkode: de118...a42 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #18 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg blir såpass destruktiv om det blir slutt at jeg ikke takler det.. vi snakker på nivå selvmordsforsøk etc. I tillegg blir det dyrt med psykolog og antidepressiva hver gang det blir slutt.. kjenner bare at jeg orker ikke gå gjennom den prosessen flere ganger. Er ikke alle som er så psykisk sterke vettu. Anonymkode: a67f0...40c Antidepressiva er ganske billig da. Tror jeg betaler 70 spenn for en pakke med ~60 piller. Har heller ikke betalt noe for samtaler med psykolog. Anonymkode: ce6db...a54
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #19 Skrevet 13. mai 2016 Mann, singel i femten år snart. Ønsker forhold men er ikke forholdsmateriale. Anonymkode: fafbb...50d
Gjest Blondie65 Skrevet 13. mai 2016 #20 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har væet singel lenge og har det fint i den tilværelsen. Savner noen å dele livet med, men det må være "den rette" I form av at det er bedre å være singel enn å tilbringe livet med feil person/i et dårlig forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå