AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg begynner å bli gal av alt, av kaloritelling,av sunnmat, av ulike slanke metoder, styrke eller kardio forbrenner mest osvosv Jeg er gal fordi jeg har noen kilo, 7 kg, ekstra og jeg er lav, og jeg ser ut som en potet som sluttet på alt av sport fordi jeg ikke orket mer. Jeg angrer meg i hjel for nå har jeg lagt på meg, og nå kan jeg ikke vakne en dag uten å tenke på hva jeg skal putte i munnen den dagen, å hvordan jeg skal klare det uten å skeie ut. Jeg er vandt med å spise skikkelig, unne meg godmat, alkohol. I følge alle må jeg gå i underskudd, hvordan klarer dere det folkens, hvordan kan jeg ha et liv, uten noen godsaker. Jeg føler jeg er den eneste som virkelig sliter å det går til hode på meg, å jeg gir bare opp. Misser jeg en trening føler jeg hele uken er ødelagt å jeg har en ekstrem skyldfølelse. Jeg har mistet mitt normale syn på kropp og kosthold. Det har blitt en demon som jager meg rundt i hverdagen, det bestemmer alt over meg og jeg hater det. Jeg trenger noe, oppløftene, en historie, noen tips , for å slutte, å for å starte på riktig sti. For å slippe tankene kring alt, jeg tør nesten ikke vise meg for kjæresten lenger. Jeg trener styrke 3 ganger i uken, er det nok? er det ikke nok kilo til å rase ned før sommeren? Jeg vet jo hva som skal til " sunn mat og trening, kcal ut og kcal inn " men seriøst , er det så lett for alle? -frustrert, sint og lei Anonymkode: e449c...323
ajarRun Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 3 ganger i uken holder i massevis, bare husk å øke vekten hver eneste økt. Det er ikke lett, men begynnelsen er verst. 7 kilo er jo bare et par måneder å vente da. 1
KaDust Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Sunn mat kan også være god mat. Det er synd at mange tror at sunn mat må være kjedelig mat som ikke smaker noe, da dette er langt i fra tilfelle. Ellers, trening 3 ganger i uka burde være mer enn nok, men for å gå ned i vekt må du jo forbrenne mer enn du spiser. Du trenger ikke nødvendigvis telle kalorier hvis du tror du har sånn ca styring på hva du spiser og forbrenner. Hvis du har null peiling kan det jo være en ide å kjøpe en aktivitetsklokke som viser deg hva du forbrenner hver dag, så blir det lettere å holde seg i underskudd uten at du nødvendigvis trenger å overdrive kalorikuttet. 3
Knaggrekke Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Hvordan er det du vanligvis spiser, da? Kanskje vi kan gi deg noen innspill på kostholdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå