Gå til innhold

Ta initiativ ovenfor dominerende menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er interessert i en mann som er ganske dominant. Det jeg lurer på er, om det er en god ide å ta initiativ ovenfor en dominerende mann eller er det liksom hans rolle å ta initiativ/vil han ta initiativ hvis han er interessert i deg? han er 42 år og jeg er 33.

Anonymkode: bc60e...7df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kall han for daddy så har du han på kroken ;) 

Anonymkode: 1e157...7a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det individuelle preferanser der ute, også innad i gruppen dominante menn. Jeg trives best som sub i senga, men har et heftig autoritetsproblem utenfor senga og kan da være litt frekk, sta og initiativsøkende overfor dominante menn bare på pur faen (for å plage dem litt), og der har jeg faktisk fått positiv respons. De har alle likt at jeg har vært litt dominant først, for å deretter bli "straffet" som en sub (sikkert for å jekke meg ned). Men igjen, det er ikke sikkert alle liker det, så dette må du se an selv.

Anonymkode: f7847...bbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og om en stund så kommer du til å lage en tråd hvor du sutrer over at den "dominante mannen" viste seg å være en drittsekk. Også kommer alle kvinnene her til å plusse på innlegget ditt og vise sympati for deg samtidig som de konkurerer seg imellom om å foreslå mest mulig sadistiske straffer for han...

Anonymkode: 112b2...25c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er interessert i en mann som er ganske dominant. Det jeg lurer på er, om det er en god ide å ta initiativ ovenfor en dominerende mann eller er det liksom hans rolle å ta initiativ/vil han ta initiativ hvis han er interessert i deg? han er 42 år og jeg er 33.

Dersom han er dominant av natur er han vel av typen som selv tar initiativ overfor kvinner han er interessert i. Og dersom du foretrekker dominante menn er det vel egentlig det du foretrekker og?

Anonymkode: 2a7fd...60b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han er dominant av natur er han vel av typen som selv tar initiativ overfor kvinner han er interessert i. Og dersom du foretrekker dominante menn er det vel egentlig det du foretrekker og?

Anonymkode: 2a7fd...60b

Jeg liker mange typer menn, men akkurat han jeg er interessert i nå er veldig dominant og veldig intelligent - og veldig spennende :). Jeg bare lurer på om jeg bør ta initiativ her eller om jeg bare skal vise han på en litt mer passiv måte at jeg er interessert i han og at han da vil ta initiativ hvis interessen er gjengjeldt - sånn er vel ofte dominante menn?

AnonymBruker
Skrevet

Har bare møtt "dominante" menn, har ikke spilt noe på det og ting skjer naturlig. Jeg er ingen dørmatte og har ingen svak karakter og gjør meg ikke mindre heller. De som liker meg liker nok sterke jenter, men mer sub i senga.

Anonymkode: b0d3e...6c7

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare møtt "dominante" menn, har ikke spilt noe på det og ting skjer naturlig. Jeg er ingen dørmatte og har ingen svak karakter og gjør meg ikke mindre heller. De som liker meg liker nok sterke jenter, men mer sub i senga.

Ble litt nysgjerrig på hva du mente med "ting skjer naturlig"?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt nysgjerrig på hva du mente med "ting skjer naturlig"?

Tror hun mener at de tar initiativet og at hun slipper å gjøre det. 

Til TS: hvis han er dominant og interessert så trenger du ikke gjøre noe. Du kan jo prøve ta initiativ, men ikke forvent noe. Hadde han vært interessert hadde han tatt initiativ for lenge siden

Anonymkode: 2f48e...fcf

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er han en som er ivrig på å sjekke opp damer?

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Summers skrev:

De dominante mennene jeg har møtt har ikke vært ivrig på å sjekke opp damer. Det er gjerne menn som har et bra utseende, interesser og jobb. Veldig ærlige menn uten filter, som i tillegg ikke vingler når han blir flørtet med osv. 

Ts, du lurte på hva jeg mente med at ting skjer naturlig. Da mente jeg at det bare skjer, jeg har ingen oppskrift på at disse mennene kommer. Jeg gjør ikke noe spesielt for at de skal komme heller. Jeg er en helt normal jente, er ikke dørmatte og "unnskyld at jeg er til" typen. Er bare meg selv og fører en samtale med de, snakker om noe og vips så er vi kanskje interessert i å ta ting videre. Når vi da ender opp i et forhold og skal ha sex, er de dominante. Ting bare skjer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Summers skrev:

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har ikke inntrykk av det i den forstand at jeg aldri har sett han prøve seg på noen, men jeg kjenner han ikke så godt.

Skrevet (endret)
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har ikke inntrykk av det i den forstand at jeg aldri har sett han prøve seg på noen, men jeg kjenner han ikke så godt.

Da ville jeg tatt initiativ om jeg var deg. Tipper ingenting kommer til å skje om ting bare går sin gang.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Summers skrev:

Da ville jeg tatt initiativ om jeg var deg. Tipper ingenting kommer til å skje om ting bare går sin gang.

Jeg tror muligens jeg skal prøve det hun som er submissiv gjør først - hvis jeg tør. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, når du møter slike menn. Spill på et annet nivå. Ta kontroll! Forvirr han, misled han, få han til å virke usikker, LEK med han!. Ikke gi han hva han vil ha. Det er slik du får disse mennene på kroken :) 

Anonymkode: c7a29...64d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sub i senga, men er mye mer dominant utenfor også på sjekkern. Opplever ofte at menn som er dominante i senga liker at jeg tar intiativet under datingen..

Husker spesielt den første daten med en veldig dominant mann, og jeg var nylig singel og litt usikker på hvordan jeg skulle gå frem. Forventet egentlig at han skulle ta intitivet, men han nektet. Han sa at han var lei av å ta initiativ med jenter, og likte at de gikk etter det de ville ha. Så jeg tok intiativet helt til vi kom til soverommet, der tok han over 😉 

Etter dette har jeg flere ganger opplevd at de som er mest dominante på soverommet liker å bli jaktet på først. Ikke at jeg gir alt med en gang, litt leking og flørting uten å gi for mye gjør de bare mer interessert. Og opplevelsen på soverommet blir desto bedre. Har også opplevd at de som tar mest initiativ i sjekkingen ofte er svært kjedelige og gjerne sub på soverommet..

Anonymkode: 01c20...8ca

Skrevet

Herregud, dominante menn er mennesker de og. De trenger bekreftelse like mye som oss andre og setter også pris på både flørting og å bli vartet opp. Du må jo selvfølgelig vise at du er interessert, inviter han inn til deg, men la han ta styringen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, duplexx skrev:

Herregud, dominante menn er mennesker de og. De trenger bekreftelse like mye som oss andre og setter også pris på både flørting og å bli vartet opp. Du må jo selvfølgelig vise at du er interessert, inviter han inn til deg, men la han ta styringen.

Jeg vet ikke en gang om jeg tør å vise at jeg er interessert. Jeg er vant til å være initiativtakeren i mange ting. Jeg er vant til å være den som får ting til å skje, ikke den ting skjer med. Jeg blir rett og slett usikker av at noen andre skal ha kontrollen her. Samtidig er det jo mulig at han også misliker den rollen, og vil bli usikker av initiativ fra andre. Men jeg vet egentlig ikke hvordan man tar en såpass passiv rolle oven for noen man er kjempeinteressert i... så submissive jenter: hvordan viser dere han at dere er interessert, ute å ta for mye initiativ?

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke en gang om jeg tør å vise at jeg er interessert. Jeg er vant til å være initiativtakeren i mange ting. Jeg er vant til å være den som får ting til å skje, ikke den ting skjer med. Jeg blir rett og slett usikker av at noen andre skal ha kontrollen her. Samtidig er det jo mulig at han også misliker den rollen, og vil bli usikker av initiativ fra andre. Men jeg vet egentlig ikke hvordan man tar en såpass passiv rolle oven for noen man er kjempeinteressert i... så submissive jenter: hvordan viser dere han at dere er interessert, ute å ta for mye initiativ?

Hvordan ville du vist en ikke-dominant mann at du er intr?

Det finnes ingen regler før man har etablert rammene, han er generelt feil dersom han ikke vil at du skal i det hele tatt vise at du er intr - hvordan skal han fange det lol da?

Har vært borti begge slags menn, han jeg er med nå er en blanding.

Opplever at også de meget dominante mennene setter stor pris på at man gir uttrykk for at man er intr, være seg spørre om å treffes, invitere med eller best av alt - jeg har bare sagt det, rett ut, at jeg er interessert i dem og ønsker å bli bedre kjent. Sistnevnte setter menn (modne menn i min verden) stor pris på. Bare vær tydelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...