AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Husker du den første lipglossen eller parfymen du kjøpte? Hva som var in da du var fjortis/tenåring/tidlig voksen? Kom plutselig til å tenke på det selv, hvor mange som brukte White Musk fra Body Shop, samme nyanse lipliner og leppestift, for ikke å glemme tykke streker med hvit eyeliner, eventuelt sort på nedre våtlinjen på øyet. Første parfymen jeg hadde var vel Date,senere Exclamation (sorry om det er skrivefeil). Obsession var også "in" på den tiden. Ah, det var tider! Andre? Anonymkode: d46eb...e32
mm456 Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Herregud, husker jeg brukte eyeliner fra hm til øyenbrynspenn Husker ikke konkret lipgloss eller parfyme, men vet jeg brukte en sånn lys leppepomade (solkrem til leppene, en gul en) til leppene HELE tiden da jeg var 13-16. Så helt grusomt ut, masse hvite flak på leppene, herregud
Minya Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Ååå, jeg savner den mørkegrønne bodysprayen fra Date! Og hvor mange av oss hadde ikke Jane Hellen shampo og balsam i dusjen. Og knallblå dusjgelé fra Bodyshop, med peppermyntelukt.
Gjest Hold the door Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Mattis Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Jeg hadde også date og exclamation, men den lilla Samba var min favoritt. Farget hårmascara var også tingen! Tror den første lipglossen min var en med rullehode jeg fikk fra TL klubben
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, visningsnamn skrev: Jeg brukte ikke parfyme eller lipgloss, men jeg husker i 5. klasse (?) at noen av jentene i klassen hadde en parfyme som het "Date" eller noe sånt, med bilder av forskjellige damer på flaskene. Åh ja Den røde Date hadde bilde av en dame med mørkebrunt hår og den duftet herlig Anonymkode: 14852...394
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Og bananshampo fra Body Shop! Husker jeg kjøpte lilla leppestift fra et eller annet billigmerke. Og minimascara fra HM til 10-20 kroner Anonymkode: d46eb...e32
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, Mattis skrev: Jeg hadde også date og exclamation, men den lilla Samba var min favoritt. Farget hårmascara var også tingen! Tror den første lipglossen min var en med rullehode jeg fikk fra TL klubben Ah, TL-klubben Og rød hårmascara. Klissete greier. Anonymkode: d46eb...e32
Gjest Mattis Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, TL-klubben Og rød hårmascara. Klissete greier. Anonymkode: d46eb...e32 Og bøkene om Sweet Valley High og Barnevaktklubben (og frøken Detektiv Nancy Drew) er liksom en del av barndom/ungdomstid for meg Gode minner.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #10 Skrevet 13. mai 2016 Jeg og den daværende bestevenninna mi kjøpte oss den første Britney Spears kom med. En slik blå en. Anonymkode: d6d6c...ba2
Rumle Skrevet 13. mai 2016 #11 Skrevet 13. mai 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker du den første lipglossen eller parfymen du kjøpte? Hva som var in da du var fjortis/tenåring/tidlig voksen? Kom plutselig til å tenke på det selv, hvor mange som brukte White Musk fra Body Shop, samme nyanse lipliner og leppestift, for ikke å glemme tykke streker med hvit eyeliner, eventuelt sort på nedre våtlinjen på øyet. Første parfymen jeg hadde var vel Date,senere Exclamation (sorry om det er skrivefeil). Obsession var også "in" på den tiden. Ah, det var tider! Andre? Anonymkode: d46eb...e32
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #12 Skrevet 13. mai 2016 Jaaa hårmaskara! det var så gøy Også husker jeg godt Impulse body spray. Spesielt Spice girls typen var veldig populær. Anonymkode: c8765...be4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #13 Skrevet 13. mai 2016 Jeg husker jeg hadde date-parfyme. Trooor det var den røde. Og davidoff coolwater. Og den spice girls bodysprayen Også var det en liten periode jeg brukte blå(!!!) Mascara. Husker også at jeg hadde tjukt med svart eyeliner rundt øynene. Den samme eyelinern ble brukt på mine ihjelnappede/barberte øyebryn brukte mye pannebånd eller høy hestehale, med to tynne striper med hår som hang ned på hver sin side av pannen. Lekkert Anonymkode: 416e2...939 1
KaDust Skrevet 13. mai 2016 #14 Skrevet 13. mai 2016 Fantasy fra Britney Spears var vel min første parfyme. Også husker jeg at det var in med sånn glittergel som du kunne ta på i ansiktet. Hadde det óg
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 14. mai 2016 #15 Skrevet 14. mai 2016 Blå mascara brukte jeg også! Og lilla .. Med lilla leppestift til.. Skjønner ikke hva jeg tenkte på
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #16 Skrevet 14. mai 2016 Den 12.5.2016 at 0.25, Mattis skrev: Og bøkene om Sweet Valley High og Barnevaktklubben (og frøken Detektiv Nancy Drew) er liksom en del av barndom/ungdomstid for meg Gode minner. Ah, Sweet Valley High Anonymkode: d46eb...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå