AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Del Skrevet 12. mai 2016 Hvor mange kcal er det i pasta med tomatsaus på italiensk resturant? Ikke fet saus, hverken fløte eller noe slikt. Kanskje litt olje, men kan ikke være spess mye. Bare helt enkel, pasta, tomatsaus, hvitløk. Jeg elsker nemlig dette og kunne gjerne spist det to ganger i uka! Anonymkode: 062b9...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 13. mai 2016 #2 Del Skrevet 13. mai 2016 Umulig ås vare på når en ikke vet hvor mye pasta det er snakk om. Dessuten er italienske retter kjent for mye karbs og fett. Tenker det er en god del fett(olje) i sausen. Grovt sett tenker jeg 600 kcal+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 13. mai 2016 #3 Del Skrevet 13. mai 2016 Lag sausen selv og bruk fullkornspasta så slipper du å være så nevrotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hot mess Skrevet 13. mai 2016 #4 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Det er jo helt umulig å svare på, men for å få en skikkelig pekepinn kan du ta med matvekt, veie porsjonen, og spørre servitøren om kokken kan gi inngående info om hva retten inneholder. Først da kan du gjøre selv et ca-anslag, hvis de ikke hiver deg ut av ren fornærmelse og irritasjon. Hvis du teller kalorier, er ikke å spise ute flere ganger ukentlig noen god idé, jeg har til gode å møte en kokk som er gjerrig på ekstra olje/smør og andre "unødvendige kalorier" som gir en rett noe "ekstra". Noe får restaurantmat til å smake så godt, og det er som regel ikke bare litt gjennomtenkt krydring. Endret 13. mai 2016 av Hot mess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Del Skrevet 13. mai 2016 14 timer siden, Antoinette skrev: Lag sausen selv og bruk fullkornspasta så slipper du å være så nevrotisk. Er nesten ingen forskjell er vanlig pasta og fullkorn pasta i kcal, vil du ha mindre kcal så er fersk pasta en forskjell å merke Anonymkode: 557c6...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 14. mai 2016 #6 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Vil tippe 650 kcal, uten å vite mengde, men min. 500. Endret 14. mai 2016 av Atea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #7 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg tror det bør være rundt 1000-1500 kcal i en posjon. 500 og 600 kalorier høres spør du meg altfor lite ut. Det er pasta vi snakker om. Anonymkode: 42f84...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå