Fredsmegleren Skrevet 13. mai 2016 #21 Del Skrevet 13. mai 2016 3 minutter siden, VinterSnø skrev: Mulig, jeg tenkte mer det var rødfargen som skulle hjelpe, siden lilla shampoo er kald og gir kalde farger tenkte jeg den varme røde ville gi motsatt effekt. Men har ikke tenkt til å teste. Tror ikke helt at tomater kan gjøre håret rødt (dersom vi går ut ifra tomatinnholdet til f.eks. Idun ketchup..), og dersom det du sier om at eddik gjør at fargen binder seg stemmer så vil eddiken uansett være sterkere enn tomatene sin virkning. Mulig at tomatpuré eller "tomato juice" kan ha en virkning dersom det er veldig konsentrert. Rødbeter er kanskje verdt å prøve ut, men ville ikke turt å drive med hårfarging frem og tilbake på egenhånd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 13. mai 2016 #22 Del Skrevet 13. mai 2016 14 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Tror ikke helt at tomater kan gjøre håret rødt (dersom vi går ut ifra tomatinnholdet til f.eks. Idun ketchup..), og dersom det du sier om at eddik gjør at fargen binder seg stemmer så vil eddiken uansett være sterkere enn tomatene sin virkning. Mulig at tomatpuré eller "tomato juice" kan ha en virkning dersom det er veldig konsentrert. Rødbeter er kanskje verdt å prøve ut, men ville ikke turt å drive med hårfarging frem og tilbake på egenhånd selv. Du har sikkert rett. =) Men mulig eddiken gjør at rødfargen i ketshuoen fester seg. Rødbeter tror jeg blir for mye farge igjen, at den dermed farger og ikke bare nøytraliserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexy:) Skrevet 15. mai 2016 #23 Del Skrevet 15. mai 2016 Den 12. mai 2016 at 20.44, Enilorac skrev: Har nylig vært hos frisøren og fått en fin natulig blondfarge som er ganske nærme min naturlige. Frisøren anbefalte å kjøpe en lillashampoo for å opprettholde de kalde tonene så det ikke ble gult etterhvert. Kjøpte lillashampoo, prøvde den for første gang i går i 5 min som det sto. Nå har jeg grått hår... Og jeg som var SÅ fornøyd med frisørfargen min.... syyyykt kjipt. Jeg trenger virkelig å vite når det blonde kommer til å skinne gjennom igjen, dette går bort ikke sant? hvor mange vask? noen kjerringråd som får det til å fade ut? har jeg ødelagt det jeg gjort hos frisøren?! Hvilken kjøpte du og hva lå prisen på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilorac Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #24 Del Skrevet 21. mai 2016 Den 15.5.2016 at 11.02, Sexy:) skrev: Hvilken kjøpte du og hva lå prisen på? Fudge fra blivakker.no. en stor lilla flaske som kostet litt over 150 eller noe tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå