AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Hei! Har dere sett sweatshop sesong 2?! For dere som ikke vet va det er, klikk dere inn på aftenposten å se!! Handler om hvordan tekstilarbeiderne i Kambodsja har det, der fire jenter virkelig kjemper en kamp for deres rettigheter. Synes det er så fantastisk bra gjort å sette fokus på dette temaet! For altså, hvor mange av dere tenker når dere går inn på en klesbutikk (f.eks. H&M) - hvem har laget disse klærne? Hvordan har disse menneskene det? Jeg skal ærlig si at jeg ikke tenkte mye over det før jeg så denne serien. Jeg får helt vondt av å se hvor forferdelig de har det, klarer så vidt å overleve... Jobbe, spise, jobbe, spise.. Hva er deres tanker rundt dette? Anonymkode: d5ed8...4b1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Dette har vel ikke akkurat vært noe ukjent fenomen. Men folk flest bryr seg ikke, så lenge de får klærne sine så billig som mulig... Anonymkode: 52e60...10e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har vel ikke akkurat vært noe ukjent fenomen. Men folk flest bryr seg ikke, så lenge de får klærne sine så billig som mulig... Anonymkode: 52e60...10e Dessverre.. Anonymkode: d5ed8...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå