Gå til innhold

Noen panseksuelle på KG?

Fremhevede innlegg

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Synes det er veldig fascinerende, noen her som identifiserer seg med det og kan fortelle litt om hvordan det er? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Synes det er veldig fascinerende, noen her som identifiserer seg med det og kan fortelle litt om hvordan det er? 

Hva innebærer det å være panseksuell?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

At man tiltrekkes av individet uavhengig av kjønn. Dvs;  man "ser" nærmest ikke hvilket kjønn personen har, man ser selve individet. Tror glatt jeg kunne vært/er (??) - panseksuell, så derfor jeg er litt nyskjerrig 🙈😊

Gjest PetterPanne
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Hva innebærer det å være panseksuell?

At man tiltrekkes av panner. Stekepanner bl.a

Skrevet
Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

At man tiltrekkes av individet uavhengig av kjønn. Dvs;  man "ser" nærmest ikke hvilket kjønn personen har, man ser selve individet. Tror glatt jeg kunne vært/er (??) - panseksuell, så derfor jeg er litt nyskjerrig 🙈😊

Men er ikke alle jenter bifile? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Nei

Anonymkode: 4e991...247

• Liker 4
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Bifil og panseksuell er jo ikke det samme. Du tror dette bare fordi du som mann er nærmere ei lita jente enn mann, og noen damer liker deg, så blir du forvirra. Så så, lille søte nusse. Det ordner seg for snille piker til slutt ❤️😘

Skrevet (endret)
5 minutter siden, PetterPanne skrev:

Nå var du vel morsom.

Endret av Arabella
Gjest PetterPanne
Skrevet
7 minutter siden, Arabella skrev:

Nå var du vel morsom.

Jeg identifiserer som panneseksuell. Var ikke meningen å være morsom.

Skrevet

Jeg regner meg selv som panfil. Er egentlig ikke så mye å si om det. Jeg forelsker meg i personligheten. Om personen er hokjønn, hankjønn, intetkjønn, you name it, så betyr det ingenting.

Om mannen min ønsker å bytte kjønn så betyr ikke det så mye mer enn at vi kan låne klær fra hverandre.

Å forklare noe mer blir litt som å forklare hvorfor jeg ikke bryr meg om antall føflekker personen har på ryggen. Det er bare en detail som er der, men som ikke betyr noe.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
14 minutter siden, PetterPanne skrev:

Nå lo jeg godt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid litt forvirret ang. disse nye tumblr ordene, men slik jeg tolker det høres det ut som en noe løsaktig form for bifili. Dersom dette er tilfelle passer beskrivelsen meg ganske greit.

Anonymkode: de14d...0c2

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir alltid litt forvirret ang. disse nye tumblr ordene, men slik jeg tolker det høres det ut som en noe løsaktig form for bifili. Dersom dette er tilfelle passer beskrivelsen meg ganske greit.

Anonymkode: de14d...0c2

Hvis jeg noen gang skal begynne med nettdating stjeler jeg denne til profilen min.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...