Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Synes det er veldig fascinerende, noen her som identifiserer seg med det og kan fortelle litt om hvordan det er?
Arabella Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Synes det er veldig fascinerende, noen her som identifiserer seg med det og kan fortelle litt om hvordan det er? Hva innebærer det å være panseksuell?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Hva innebærer det å være panseksuell? https://no.wikipedia.org/wiki/Panfili Anonymkode: f0a1b...31a
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 At man tiltrekkes av individet uavhengig av kjønn. Dvs; man "ser" nærmest ikke hvilket kjønn personen har, man ser selve individet. Tror glatt jeg kunne vært/er (??) - panseksuell, så derfor jeg er litt nyskjerrig 🙈😊
Gjest PetterPanne Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Hva innebærer det å være panseksuell? At man tiltrekkes av panner. Stekepanner bl.a
ajarRun Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev: At man tiltrekkes av individet uavhengig av kjønn. Dvs; man "ser" nærmest ikke hvilket kjønn personen har, man ser selve individet. Tror glatt jeg kunne vært/er (??) - panseksuell, så derfor jeg er litt nyskjerrig 🙈😊 Men er ikke alle jenter bifile?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Men er ikke alle jenter bifile? Nei Anonymkode: 4e991...247 4
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Men er ikke alle jenter bifile? Bifil og panseksuell er jo ikke det samme. Du tror dette bare fordi du som mann er nærmere ei lita jente enn mann, og noen damer liker deg, så blir du forvirra. Så så, lille søte nusse. Det ordner seg for snille piker til slutt ❤️😘
Arabella Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 (endret) 5 minutter siden, PetterPanne skrev: At man tiltrekkes av panner. Stekepanner bl.a Nå var du vel morsom. Endret 12. mai 2016 av Arabella
Gjest PetterPanne Skrevet 12. mai 2016 #10 Skrevet 12. mai 2016 7 minutter siden, Arabella skrev: Nå var du vel morsom. Jeg identifiserer som panneseksuell. Var ikke meningen å være morsom.
kattaa Skrevet 12. mai 2016 #11 Skrevet 12. mai 2016 Jeg regner meg selv som panfil. Er egentlig ikke så mye å si om det. Jeg forelsker meg i personligheten. Om personen er hokjønn, hankjønn, intetkjønn, you name it, så betyr det ingenting. Om mannen min ønsker å bytte kjønn så betyr ikke det så mye mer enn at vi kan låne klær fra hverandre. Å forklare noe mer blir litt som å forklare hvorfor jeg ikke bryr meg om antall føflekker personen har på ryggen. Det er bare en detail som er der, men som ikke betyr noe.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #12 Skrevet 12. mai 2016 14 minutter siden, PetterPanne skrev: At man tiltrekkes av panner. Stekepanner bl.a Nå lo jeg godt
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #13 Skrevet 13. mai 2016 Jeg blir alltid litt forvirret ang. disse nye tumblr ordene, men slik jeg tolker det høres det ut som en noe løsaktig form for bifili. Dersom dette er tilfelle passer beskrivelsen meg ganske greit. Anonymkode: de14d...0c2 1
ajarRun Skrevet 13. mai 2016 #14 Skrevet 13. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir alltid litt forvirret ang. disse nye tumblr ordene, men slik jeg tolker det høres det ut som en noe løsaktig form for bifili. Dersom dette er tilfelle passer beskrivelsen meg ganske greit. Anonymkode: de14d...0c2 Hvis jeg noen gang skal begynne med nettdating stjeler jeg denne til profilen min. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå