Gå til innhold

Poste restante for brudekjoler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om de jeg. Hvilken side kan vi se hva de selger da?

Skrevet

nei, nei det er ikke noe egen butikk,..det foregår slik at du bestiller det du vil fra utlandet, men isteden for å sende det til din adresse i norge så sender du det til en poste restante adresse på et svenskt postcenter på den måten unngår du de norske tollavgiftene :)

(lovlig så lenge varen er på under 6000 nkr.)

Skrevet

De selger ikke noe, poste restante er ikke noe firma. Men kjøper du noe fra et annet firma innen eu, kan det sendes til et postkontor i sverige poste restante, og man kan hente det ut der. Da slipper man både tollavgiften og postens gebyrer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette høres tungvint og komplisert ut spør du meg. Men enkelte gjør jo alt for å spare noen skarve kroner, så....

Skrevet

Det spørs jo helt på hvor man bor også da. Vi bor bare en halvtime fra grensa, drar ofte til sverige for å handle allikevel, og da er den lille kjøreturen bortom postkontoret ingen stor omvei.

Har allikevel ikke brukt poste restante noen gang, da jeg ikke har handlet over nett, så jeg har ingen erfaring med det. Men hadde jeg kjøpt noe som ville blitt kjempedyrt å få rett hit så ville jeg vurdert det.

Skrevet
Dette høres tungvint og komplisert ut spør du meg. Men enkelte gjør jo alt for å spare noen skarve kroner, så....

Hvis du kaller flere tusen kroner for "skarve kroner " så...

Og du kan da umulig mene at det høres komplisert ut!!! Eneste forskjellen fra å bestille til sin vanlige adresse er å bestille til post-centerets adresse. Du er nok smart nok til å klare det vil jeg tru :)

Synes det høres helt genialt ut jeg. Avgiftsnivået i Norge er altfor høyt slik som det er nå. Så jeg kan finne på å bruke denne løsningen av prinsipp samtidig som jeg sparer et par tusen skarve kroner.(Slik som tusenhvis av andre gjerrige normenn som meg selv allerede gjør)

:wink: "JA til flere gjerrige bruder"

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du kaller flere tusen kroner for "skarve kroner " så...

Og du kan da umulig mene at det høres komplisert ut!!! Eneste forskjellen fra å bestille til sin vanlige adresse er å bestille til post-centerets adresse. Du er nok smart nok til å klare det vil jeg tru :)

Synes det høres helt genialt ut jeg. Avgiftsnivået i Norge er altfor høyt slik som det er nå. Så jeg kan finne på å bruke denne løsningen av prinsipp samtidig som jeg sparer et par tusen skarve kroner.(Slik som tusenhvis av andre gjerrige normenn som meg selv allerede gjør)

:wink: "JA til flere gjerrige bruder"

Deg om det. Jeg har aldri sett på grådighet som noen god egenskap og kommer alltid til å se ned på grådige folk. Sånn er det bare.

Hilsen meg som heller vil bidra til norske arbeidsplasser enn svenske, danske og amerikanske.

Skrevet

Er nok litt gjerrig av meg til tider..men grådig har jeg aldri vært og kommer jeg aldri til å bli!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...