femcore Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Fjernkontrollen til min GRUNDIG 32GLX3002C sluttet å fungere for en god stund siden (ja, jeg prøvde med nye batterier). Jeg har nå prøvd to ulike universalkontroller, en fra Clas Ohlson og en fra Philips (Perfect replacement). Problemet er at selv om enkelte funksjoner fungerer med disse kontrollene, er TV'en låst i en bestemt input-modus, tror det er scart-inngang fra jeg hadde dvd-spiller koblet til. TVen har kun påknapp, ingen andre knapper utenpå, og jeg får ikke til å bytte input source med disse universalkontrollene. Så da er jeg like langt.... Har funnet et par alternativer på ebay/Amazon som visstnok skal fungere til nettopp denne modellen, men det er veldig kjedelig å kjøpe enda en fjernkontroll som ikke virker og som i tillegg må sendes fra utlandet. Er det noen flere som har opplevd problemer med Grundig-tv? Hvordan løste dere i så fall det? På forhånd tusen takk for svar! Med vennlig hilsen, Fortvilet TV-slave
tdm900 Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Har du programert de universale fjernkontrollene? Jeg kjøpte for leeenge siden en fra Logitec, den måtte jeg programere til mine apparater. Den er riktignok pensjonert nå, når jeg bruker kontrollen til GET boksen på tv'n også, etter å programert inn rett tv og modell på den
femcore Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har programmert dem ja - noen av knappene funker, andre ikke... Prøvde å programmere get-kontrollen nå - det så egentlig ut til å funke med koden, men TV'en responderer ikke på denne... Herlig.
femcore Skrevet 12. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2016 45 minutter siden, tdm900 skrev: Har du programert de universale fjernkontrollene? Jeg kjøpte for leeenge siden en fra Logitec, den måtte jeg programere til mine apparater. Den er riktignok pensjonert nå, når jeg bruker kontrollen til GET boksen på tv'n også, etter å programert inn rett tv og modell på den Jeg har programmert dem ja - noen av knappene funker, andre ikke... Prøvde å programmere get-kontrollen nå - det så egentlig ut til å funke med koden, men TV'en responderer ikke på denne... Herlig.
tdm900 Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 (endret) Hmmm.....da er det ikke noe mer jeg kan hjelpe med......desverre Endret 12. mai 2016 av tdm900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå