Gå til innhold

Kåt

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har sambo nektet meg sex i en uke :o Jeg har fått lov å suge han og han har koset med meg, men aldri så lenge at det har gått for meg... Har heller ikke fått lov å onanere.

Holder på å bli sprø! Han har sagt vi kan ha sex i kveld så nå sitter jeg på jobb og tenker ikke på annet...

Hvis han mot formodning skulle ha ombestemt seg angående i kveld tror jeg at jeg enten legger meg ned å hylgriner eller voldtar han (vet bare ikke helt hvordan jeg skal få til sistnevnte, hvis ikke hadde jeg gjort det for lenge siden :sjarmor: )

Hvorfor jeg skriver dette? Som sagt er det det eneste jeg tenker på og det er ikke en egnet frustrasjon å lufte for kolleger og jeg må bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:o Spør du meg så høres ikke dette ut som et sundt forhold :o

Han virker som en mann med et enormt makt behov

Gjest Fighter
Skrevet

Nekte deg å onanere? Hva er det for slags forhold du har? At han ikke alltid orker sex er en ting, men han kan jo ikke nekte deg sex på den måten.

Skrevet

Jeg håper for all del at dere har et SM-type forhold... :o

Skrevet

Hvorfor har han nekta deg det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ops, er såpass selvopptatt for øyeblikket at jeg glemte noen viktige opplysninger: Vi har det helt strålende - like sterke begge to og til vanlig et "normalt" sexliv.

Men så tenkte vi å teste ut litt andre ting for å få litt variasjon...

Forsåvidt veldig effektivt dette her for jeg tror aldri jeg har tenkt så mye på sex eller vært så tent før. Men skal vi gjøre det igjen tror jeg det får bli ei helg eller en ferie for det går ut over effektiviteten min på jobb...

Og, neste gang er det min tur å bestemme og da skal jeg pønske ut noe som er minst like "ille" :sjarmor:

Off, to og en halv lange timer til jeg kan gå hjem enda :veldigsur:

Skrevet
:ler: Kos deg i helga da.
Skrevet

Jeg håper at det er en slags måte for dere å få fart på sexlivet igjen!? Eller bare for "morro skyld"...ellers høres det kun merkelig ut!

Skrevet
Ops, er såpass selvopptatt for øyeblikket at jeg glemte noen viktige opplysninger: Vi har det helt strålende - like sterke begge to og til vanlig et "normalt" sexliv.

Men så tenkte vi å teste ut litt andre ting for å få litt variasjon...

Forsåvidt veldig effektivt dette her for jeg tror aldri jeg har tenkt så mye på sex eller vært så tent før. Men skal vi gjøre det igjen tror jeg det får bli ei helg eller en ferie for det går ut over effektiviteten min på jobb...

Og, neste gang er det min tur å bestemme og da skal jeg pønske ut noe som er minst like "ille" :sjarmor:

Off, to og en halv lange timer til jeg kan gå hjem enda :veldigsur:

Åååå!! Men da skjønner jeg :ler:

Var ikke på bærtur med antagelsene mine da!!!

Skrevet

hehe høres da ut som en morsom "piff" i hverdagen det der ja.. =P enjoy kvelden, og legg lumske planer!

Gjest Anonymous
Skrevet

Formålet med orgasmenekten er nok oppnådd, ja. Du kan antakelig vente deg en stor og god opplevelse når du endelig får lov igjen.

-Og en herlig "hevn" når det er din tur. :ler:

Til orientering:

Av anatomiske/fysiologiske årsaker er det verre for menn å ikke få utløsning enn for kvinner.

Gled deg til hevnen. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har tenkt å svinge innom en undertøysbutikk og polet på vei hjem (og kjøpe en flaske rødvin, ikke mer for det kan gå ut over potensen og det er IKKE aktuelt). Så tenkte jeg å stenge persiennen og tenne en del lys omkring og servere han en lett middag iført nyinnkjøpt undertøy (stor biff er heller ikke aktuelt for det blir man ofte litt doven av).

Da tror jeg i hvert fall ikke han ombestemmer seg med henhold til resten av kveldens aktiviteter :sjarmor:

Hva jeg skal gjøre for å "hevne" den uka her senere en gang må jeg gruble litt på. Å gi han samme opplegget i retur er lite kreativt, men jeg kan ikke komme på noe bedre/verre... :tunge1:

Skrevet

Jøss, så kult!

Høres råbra ut!

Keep up the good work, og koooooos dere i kveld!;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Jøss - det så voldsomt ut! Hva gjør egentlig den tingen der - holder den nede så han ikke får den opp?

Tror han hadde fått delerium om han så den saken der, men det fins jo en mulighet for å ha på han bind for øynene og ikke la han se den før den er på plass :sjarmor:

Problemet er da at den bruker å gå opp med en gang jeg tar av han klærne og da blir den kanskje vanskelig å feste?

Gjest Anonymous
Skrevet

Du får be ham nyte sin siste orgasme på lenge, og være kjapp mens han er slapp...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hadde vært så aldeles optimalt! Tror jeg slenger innom kondomeriet og Uhse på vei hjem også og ser om de har den saken. Vil ha den rosa - den ser så nusselig og uskyldig ut :sjarmor:

Skrevet

Jeg sitter på jobb og vil ikke sjekke linken. Har iiiiingenting med at det var Tispa som la den ut ;)

Men. Jeg kan tenke meg hva det var for no..... :o

Skrevet
Jeg håper for all del at dere har et SM-type forhold... :o

Det høres da virkelig sånn ut. Og det er jo morsomt og spennende da. En sånn fyr vil jeg også ha i såfall. Men altså bare hvis det er på lek.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...