Gå til innhold

Ringenes Herre-nattmaraton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i feil by... Men JEG VIL! JEG VIL!

Skrevet

hmmmm skal vurdere... ringenes herre eller fyll. ringenes herre eller fyll... hmmmmmm =P

Men fra spøk til kødd, jeg aner ikke... må jo seff vurdere det.. ;) Nå har de visst dratt ut slutten på siste filmen ENDA MER! Seriøst jeg holdt på å stryke med under "kortversjonen"!

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Det er orginalversjonene, ikke extended. Det er vel egentlig like greit, det holder med ti timer film for meg :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får ta meg en maraton hjemme i stua, jeg. :-(

Skrevet
Jeg får ta meg en maraton hjemme i stua' date=' jeg. :-([/quote']

Høres igrunn mye bedre ut... Ubegrensa tilgang til mat, snacks, isbiter, varme tepper, dessuten er stolene på Coloseum VONDE!!! klarer såvidt en film der førjeg begynner å vri meg i setet... Greit å være masochist, men det finnes grenser til selvpining ;)

Synes fortsatt det var søtt med nerdene som beskytta plassene sine med sverd og brynje ifjor.. =P

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Men det blir jo ikke det samme! Hvis jeg skulle leid filmene hadde det kostet mer enn billetten. Og ingenting overgår bildet og lyden på Colosseum. Pluss stemningen i en kinosal midt på natten. Jeg syns ikke setene er så vonde, men jeg har alle intensjoner om å ta med et ullteppe og endel mat. Det blir kaffeservering og pauser mellom filmene, og mulighet til å kjøpe mat. Jeg gleder meg skikkelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fredag natt mellom 24 og 10 skal jeg sove!! Har ingen tro på at jeg klarer å holde meg våken, og det orker jeg ikke prøve på en gang!

Samboeren min og en del av vennene mine skal, da.

Skrevet

ÅÅÅÅÅ...det kunne jeg tenkt meg jeg også!!! Men jeg bor nok for langt unna ja...får ta det hjemme i stua!

Gjest Gandalf
Skrevet

Så sinnsykt kult!!! Tusen takk for denne tråden, jeg hadde ikke hørt om det en gang. Nå blir det Ringenes Herre for hele pakka! Tjoho!

Skrevet

Neitakk! Filmene var ikke så bra at jeg gidder å gjøre dette altså...For meg er én film av gangen mer enn nok for meg ;) ..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hørtes kjempekult ut, skulle gjerne vært der, men kroppen min tåler knapt nok en vanlig film i kinosetet, så det er vel bare å glemme det.

Skrevet

Skulle gjerne vært der, men skal på jobb klokken ni om morgenen, så det går ikke. :cry:

Skrevet

Venter bare på utvida versjon av ATTER EN KONGE så blir det utvida-marraton i stua! Eeeeeeeeeeeeeeeelsker bøkene og filmene!!!! :hoppe:

Skrevet

Jess! Jeg har store planer om å dra med sambo og et par venner til Den Store Kvelden.

Weeeee :hoppe:

::gledeseg::

(skal utstyre meg med "premedikasjon" med kaffe, ta med et par Farris og en godtepose + lakrisdrops....hehe)

:D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...