Gå til innhold

HYLLEST TIL DERE KVINNER!!! (VELDIG KJAPT SKREVET)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lyst til å skrive en hyllest til dere. (IKKE VÆR FOR STRENGE MED MEG DA, HAR BARE SKREVET DET FØRSTE SOM HAR FALT MEG INN OG IKKE BRUKT TID PÅ Å REDIGERE DET TIL Å BLI MER LESBART) KJAPT OG ENKELT, MEN FØLTE DET BURDE GJØRES.

For en vakker skapning gud har skapt. 

Vakker som blomster, myk som valpepels og god.

Jeg setter så stor pris på mange av kvinnene jeg har møtt i løpet av livet. De forstår meg på en helt annen måte enn menn gjør, de behandler meg på en helt annen måte enn menn. Dere viser respekt, dere viser mykhet og kjærlighet. Dere er støttende når vi opplever noe som er vanskelig for oss, dere er mer enn vi forventer. Til og med når vi ikke spørr om det, så er dere her og ser til at alt går bra, at vi har det bra.

Jeg vet ikke hva verden hadde vært uten denne mykheten dere viser. Gi faen i menn som kaller dere for jenter, for jente er et ekstremt pent ord. Om dere ikke føler dere bra nok for den verden vi sammen lever i, idag, så skal dere vite at dere er mer enn bra nok. Det er dere som holder planeten fra å ødelegges totalt. Mister vi deres femininitet, deres sjel og måten dere fører dere selv, så mister vi grunnen til å leve.

Enkelte av dere er vesner som må være fra en annen planet. Dere er så sterke, mye sterkere enn oss menn. 

Dere kan stå alene med 2 barn, uten noen ved deres side, og fortsatt utføre perfeksjon ovenfor deres barn. Dere holder familien gående, selv om også dere kan gå fra vettet noen ganger, men dere kommer alltid tilbake. Hadde ikke dere kommet tilbake, hadde det ikke vært noen kontroll, ikke noe fokus, ingen kontroll for morgendagen. Dere lever nå i en verden hvor dere har press på å skulle være perfekte utseendemessig. Vit at den utstrålingen dere sender, er mer enn nok. Dere trenger ikke vedens fineste nese, eller verdens peneste legger. Det er sjelen deres, utstrålingen og mykheten som er deres vakreste side. Ikke utsiden av huden deres. Du går rundt i et samfunn hvor du ikke føler deg som mer enn en 3er på terningkastet. Samtidig ser barna dine på deg som like viktig som solen for vårt liv. Mulig du ikke er perfekt for lederne på H&M, men hva betyr dem? For de som virkelig betyr noe, de som snart skal legge seg. De som snart skal legge seg, vel viten om at mor er der for dem når de står opp, for dem er du det viktigste i hele universet. Hadde stjernene på himmelen vært borte imorgen tidlig, hadde selve jordbæret vært borte for alltid, eller verdens mest sexy kvinne blitt usynlig, ingen av disse tingene hadde vært verre enn at DU var borte. Du er alt i noen menneskers liv. Du har sider ved deg som elskes mer enn stjernehimmelen av andres sjeler, mens du føler deg uverdig og uviktig. 

Du skal vite at du best, og mer til.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og her ser vi en White Knight i aksjon.

Anonymkode: 41419...b9c

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og her ser vi en White Knight i aksjon.

Anonymkode: 41419...b9c

En White Knight som kom ut av fengsel sist Fredag!

Skrevet

Tusen takk. Så utrolig godt å lese her inne. Hilsen en enslig mor til 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...