Gå til innhold

40 år og kle seg med hatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ungdommen elsket jeg hatter. Nå ser jeg det er inn igjen og har veldig lyst på en som på bildet under. Jobber i helsevesenet uten at det har noe å bety sånn egentlig. Men kan en dame på 40 bruke en hatt som dette uten å at det ser krampaktig ut? https://www.google.no/search?q=antrekk+inspirasjon&client=safari&hl=nb-no&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwt4HigNXMAhULFywKHTFYBVIQ_AUIBygB&biw=768&bih=928#hl=nb-no&tbm=isch&q=antrekk+10+m%C3%A5ter&imgrc=AMGx3pZLCrQs4M%3A

Anonymkode: df058...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du. Tenker å gjøre det selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns du nesten er for ung når du er 40 til  å gå med hatt. Tenker mest på gamle damer når jeg ser hatt på kvinner. 

Anonymkode: 0355c...81e

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du nesten er for ung når du er 40 til  å gå med hatt. Tenker mest på gamle damer når jeg ser hatt på kvinner. 

Anonymkode: 0355c...81e

Hæ??? Det finnes mange hatter som ER beregnet for kvinner på den alderen og yngre

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Hva er galt og gå med hatt ?
Om du vil gå i hatt så gå i hatt.

Ikke bry deg hva andre tenker om det.

Nå er ikke jeg kvinne og jeg er ikke 40. Jeg er mann og 32 og jeg går i hatt og om noen synes det er rart så er det noe jeg driter i. Hatt kan man gå i uansett alder og uansett kjønn. Det er nå min mening

Skrevet

Snusmumriklook kan vel være stilig det.

Skrevet

Stilig! ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...