AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 I ungdommen elsket jeg hatter. Nå ser jeg det er inn igjen og har veldig lyst på en som på bildet under. Jobber i helsevesenet uten at det har noe å bety sånn egentlig. Men kan en dame på 40 bruke en hatt som dette uten å at det ser krampaktig ut? https://www.google.no/search?q=antrekk+inspirasjon&client=safari&hl=nb-no&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwt4HigNXMAhULFywKHTFYBVIQ_AUIBygB&biw=768&bih=928#hl=nb-no&tbm=isch&q=antrekk+10+m%C3%A5ter&imgrc=AMGx3pZLCrQs4M%3A Anonymkode: df058...5e4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Syns du nesten er for ung når du er 40 til å gå med hatt. Tenker mest på gamle damer når jeg ser hatt på kvinner. Anonymkode: 0355c...81e
Honey Dew Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns du nesten er for ung når du er 40 til å gå med hatt. Tenker mest på gamle damer når jeg ser hatt på kvinner. Anonymkode: 0355c...81e Hæ??? Det finnes mange hatter som ER beregnet for kvinner på den alderen og yngre 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Hva er galt og gå med hatt ? Om du vil gå i hatt så gå i hatt. Ikke bry deg hva andre tenker om det. Nå er ikke jeg kvinne og jeg er ikke 40. Jeg er mann og 32 og jeg går i hatt og om noen synes det er rart så er det noe jeg driter i. Hatt kan man gå i uansett alder og uansett kjønn. Det er nå min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå