Majott Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jepp, nå er jeg ferdig, og fra nå av skal jeg kun kjøpe klær i butikker der jeg bor. Og jeg bor i en liten by, der det ikke er så stort utvalg, men vi har likevel to butikker som fører gode merkeklær. Der får jeg alltid god oppfølging og gode råd, og når jeg kjøper klær der, er jeg alltid fornøyd. Senest i dag har jeg brukt kr 6000 der, og det var vel anvendte penger. Og det satt langt mer inne enn kr 6000 gjør når det gjelder nettshopping! Men der kunne jeg prøve klærne og oppleve kvaliteten og hvordan de ser ut på meg. Så hvorfor driver jeg med nettshopping av klær? Det handler om fristelser. Jeg kan ikke motstå å se meg selv i det bildet butikken gir. Jeg ser meg selv i de bildene, de fine klærne, skjerfene og smykkene. Om de gir ut daglige antrekk, er jeg nesten avhengig. Men jeg blir gang på gang skuffet over plagg som så mye bedre ut på bilder enn de er i virkeligheten. Og da snakker jeg ikke om hvordan de ser ut på meg, men kvalitet. Mange ganger er det klær av "god" kvalitet (og velkjent merke) som jeg liker og vil ha, men jeg er lei av å sende i retur klær som så veldig bra ut på hun som tok en selfie, men som viste seg å egentlig ha dårlig kvalitet til tross for høy pris og være veldig krøllete i stoffet. Klær som så veldig bra ut i et heldig øyeblikk, men som viser seg å ha langt dårligere kvalitet enn det man venter seg, eller at de ikke ser bra ut på meg likevel. Det gjelder trenchcoats, bukser, blazere, kjoler osv. Så ferdig her med nettshopping, nå skal jeg kun forholde meg til lokale butikker, og prøve alt før jeg kjøper! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Det er lurt å prøve før du kjøper så du kan se det på først. Du burde melde deg av alle nyhetsbrev fra klesbutikker på nett, da er det lettere å glemme og ikke la seg friste. Anonymkode: 7b23b...b9f 1
tdm900 Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 3 timer siden, Majott skrev: Jepp, nå er jeg ferdig, og fra nå av skal jeg kun kjøpe klær i butikker der jeg bor. Og jeg bor i en liten by, der det ikke er så stort utvalg, men vi har likevel to butikker som fører gode merkeklær. Der får jeg alltid god oppfølging og gode råd, og når jeg kjøper klær der, er jeg alltid fornøyd. Senest i dag har jeg brukt kr 6000 der, og det var vel anvendte penger. Og det satt langt mer inne enn kr 6000 gjør når det gjelder nettshopping! Men der kunne jeg prøve klærne og oppleve kvaliteten og hvordan de ser ut på meg. Så hvorfor driver jeg med nettshopping av klær? Det handler om fristelser. Jeg kan ikke motstå å se meg selv i det bildet butikken gir. Jeg ser meg selv i de bildene, de fine klærne, skjerfene og smykkene. Om de gir ut daglige antrekk, er jeg nesten avhengig. Men jeg blir gang på gang skuffet over plagg som så mye bedre ut på bilder enn de er i virkeligheten. Og da snakker jeg ikke om hvordan de ser ut på meg, men kvalitet. Mange ganger er det klær av "god" kvalitet (og velkjent merke) som jeg liker og vil ha, men jeg er lei av å sende i retur klær som så veldig bra ut på hun som tok en selfie, men som viste seg å egentlig ha dårlig kvalitet til tross for høy pris og være veldig krøllete i stoffet. Klær som så veldig bra ut i et heldig øyeblikk, men som viser seg å ha langt dårligere kvalitet enn det man venter seg, eller at de ikke ser bra ut på meg likevel. Det gjelder trenchcoats, bukser, blazere, kjoler osv. Så ferdig her med nettshopping, nå skal jeg kun forholde meg til lokale butikker, og prøve alt før jeg kjøper! Er helt enig med deg. Selv har jeg ikke kjøpt klær på nett, nettopp pga jeg vil prøve det kjøper. Det er ikke alt som passer like godt om man veit hvilken størrelse en bruker Skal kjøpe nye hiking sko nå, det blir å finne den billigste butikken som fører de, og kjøpe de der 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Har ikke de fleste nettbutikkker nå fri retur!? Da er det jo bare å bestille i vei, vt også flere str, og bare sende tilbake det du ikke vil ha. Anonymkode: 9a33c...9b4
Gjest Juami Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Jeg bestiller ofte på nett, for jeg gidder sjeldent å prøve klær i butikker uansett. Og jeg har som regel flaks når det gjelder størrelser og fasong, både i butikk og på nett. Eneste jeg syns er enklere i butikk er så se kvaliteten på det jeg kjøper, så derfor handler jeg sjeldent ting jeg er usikker på hvordan er kvalitetsmessig på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå