AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Del Skrevet 12. mai 2016 Når man har brukt masse tid og penger på en presang den som har bursdag ønsker seg og så er den ikke med når gavebordet instagrames😬 Anonymkode: a0288...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 12. mai 2016 #2 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Del Skrevet 12. mai 2016 6 minutter siden, visningsnamn skrev: Hva var gaven, da? Kanskje vedkommende ble så glad at den ble tatt i bruk med en gang. Mye garn fra en kjent strikkebutikk i New York som jeg fikk en venninne til å kjøpe med for meg når hun var der på ferie og så sende til meg som bor i en annen by. Bursdagsbarnet er en strikkeentusiast og snakker alltid i hvor fantastisk dette garnet er (jeg vet at det er rett type/farge på garnet) (Venninnen min fikk selvsagt alt dekket, til og med drosjen til butikken og en liten gave som takk for at hun kunne gjøre dette for meg) Anonymkode: a0288...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 12. mai 2016 #4 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 13. mai 2016 #5 Del Skrevet 13. mai 2016 Er du sikker på at hun har fått den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 13. mai 2016 #6 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg hadde nok kommentert noe koselig på bildet som f.eks: "Så mye flotte gaver du har fått. Har du begynt å strikke med garnet allerede? Det blir gøy å se hva det blir, du er så flink til å strikke." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 13. mai 2016 #7 Del Skrevet 13. mai 2016 Hæ? Du tar faktisk dette som en fornærmelse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 13. mai 2016 #8 Del Skrevet 13. mai 2016 Synes overskriften oppsummerer det greit. Det er litt teit, men jeg skjønner deg likevel. Hadde tenkt det samme. Antakeligvis har ikke mottaker reflekter nok over det til å skjønne hvor mye jobb som ligger bak. Ligger sikkert ikke noe mer bak det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #9 Del Skrevet 13. mai 2016 Hvis det var mye garn, så kanskje det ikke fikk plass, og så tenkte hun ikke på at hun kunne tatt opp ett garnnøste el.l. Kanskje hun har strikket i flere døgn og glemt å legge noe av det opp på gavebordet da hun skulle ta bilde. Hvis hun ønsket dette selv, så var hun nok kjempeglad for gaven, og da er det rett og slett ikke et bevisst valg at det ikke lå på gavebordet, men en lei forglemmelse. Ikke la dette påvirke vennskapet deres. Livet er for kort til å ødelegge vennskap pga slike forglemmelser og bagateller. Anonymkode: c2476...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #10 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg skal innrømme at jeg også nok hadde blitt litt skuffa, når det er en gave som det ligger så mye tid og omtanke bak. Anonymkode: 42821...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #11 Del Skrevet 13. mai 2016 Teknologi kan raskt ødelegge for mennesker som ikke tenker så mye på alt og som kanskje er ubetenksomme. Kan være så enkelt at dama har lagt garnet på et sted klart til bruk og tenkte ALDRI over at dette kunne tolkes negativt ovenfor gavegiveren. Tusen av slike ubetenksomme ting skjer hver gang, visse typer teknologi gjør det lettere å se. Men det burde være enkelt å vite. 1. Har dama ellers kjipe personlighetstrekk der det er sannsynlig at hun kunne fjernet gaver hun ikke likte? Bruker hun baksnakke eller se ned på andre venner? 2. Er hun ellers snill og bruker ikke gjøre slike ting? Fra det burde det være lettere å resonnere seg frem til hva hensikten var. Anonymkode: d07c3...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #12 Del Skrevet 13. mai 2016 Dump spm venn. Og krev å få det hun lager av garnet. Anonymkode: 2dc1d...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå