Gjest O.G. Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Gi en beskjed om at du ikke gidder å høre på det der som du egentlig ikke har en skit med.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, UkjentN skrev: Begynner å bli lei av å bruke tid på å gi folk råd her. Er selvfølgelig hyggelig å kunne hjelpe! MEN, når 75% av folka ikke gidder å svare på rådene man kommer med, overser selve rådet, og begynner å snakke om noe helt annet, blir man oppgitt. Plutselig begynne de å klage angående samme problemet igjen, som man allerede har gitt tips til hvordan en kan fikse. Vil folk klage på problemet, eller vil de fikse problemet? Hadde de tatt rådet, så hadde problemet vært påvei til å bli fikset. Da hadde man ikke trengt å klage lengre. Spørs jo litt på om de vil ha råd eller bare støtte, hvis de skriver at de kun vil ha støtte skjønner jeg at de ikke tar "rådene" "dere" til tider pusher på andre. Men hvis de spør om råd, er jeg enig at det er irriterrende. Anonymkode: be09a...f21
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Spørs jo litt på om de vil ha råd eller bare støtte, hvis de skriver at de kun vil ha støtte skjønner jeg at de ikke tar "rådene" "dere" til tider pusher på andre. Men hvis de spør om råd, er jeg enig at det er irriterrende. Anonymkode: be09a...f21 Det beste er jo seff å ikke svare og lese trådene. Enkel løsning på "problemmet" Anonymkode: be09a...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå